بهره‌مندی حداکثری از کالا و تجهیزات ایرانی در ساخت ایستگاه تقویت فشار گاز آرادان

رئیس ساختمان و نصب طرح تأسیسات تقویت فشار گاز در شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از بهره‌مندی حداکثری از کالا و تجهیزات ایرانی در ساخت و تکمیل ایستگاه تقویت فشار گاز شهید رفیعی‌راد (آرادان) خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا، سام سرانی امروز (یکشنبه، ۲۹ مردادماه) در جریان بازدید اصحاب رسانه و رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از تأسیسات تقویت فشار گاز شهید رفیعی‌راد (آرادان) گفت: این ایستگاه در فاصله ۳۵ کیلومتری شهرستان آرادان و ۷۰ کیلومتری سمنان واقع شده است.

وی افزود: ایستگاه تقویت فشار آرادان در کیلومتر ۱۰۶ خط انتقال گاز ۴۸ اینچ شمال و شمال شرق کشور، کیلومتر ۲ خط انتقال گاز قم - پارچین و کیلومتر ۲۱۰ خط انتقال گاز سمنان قرار دارد.

رئیس ساختمان و نصب طرح تأسیسات تقویت فشار گاز در شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با اشاره به ویژگی‌های خاص این پروژه توضیح داد: راه‌اندازی آن پایداری شبکه گاز رینگ شمال و شمال شرق کشور را در پی دارد و روزانه ۱۰ میلیون مترمکعب به ظرفیت انتقال گاز این منطقه می‌افزاید.

سرانی با تأکید بر اینکه این پروژه در زمان بسیار محدود و مناسبی اجرا شده است، از بهره‌مندی حداکثری از کالا و تجهیزات ایرانی و تازه‌ترین دستاوردهای شرکت مهندسی و توسعه گاز در ساخت و تکمیل این ایستگاه تقویت فشار گاز خبر داد.

به گفته وی، حجم سرمایه‌گذاری این پروژه ۴۰ میلیون یورو و ۴۱۰۰ میلیارد ریال بوده و در مدت زمان ۳۰ ماه اجرایی شده است.

کد خبر 477242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =