بازدید مدیرکل اچ‌اس‌ئی وزارت نفت از تأسیسات نفتی مناطق عملیاتی لاوان و سیری

در بازدید مدیرکل بهداشت، ایمنی، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت نفت از تأسیسات و سکوهای بهره‌برداری شرکت نفت فلات قاره ایران در مناطق عملیاتی لاوان و سیری، مشکلات، چالش‌ها و برنامه‌های حوزه اچ‌اس‌ئی بررسی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، مظاهر انصاری به همراه جمعی از معاونان خود و رؤسای اچ‌اس‌ئی شرکت ملی نفت، صبح روز یکشنبه (۲۹ مردادماه) در منطقه عملیاتی لاوان حضور یافت و با مسئولان شرکت نفت فلات قاره ایران در این منطقه به گفت‌وگو پرداخت.

وی ابتدا از تأسیسات، انبارها و سیستم مهار آتش شرکت پالایش نفت لاوان و در ادامه از تأسیسات سلمان و سیستم F&G شرکت نفت فلات قاره ایران در منطقه لاوان (Water Intake و Pump Station) بازدید کرد.

در ادامه نشستی با حضور جمعی از رؤسا و مسئولان منطقه، جانشین واحد اچ‌اس‌ئی، ناظر اداره مهندسی، مجری طرح F&G و ... در سالن کنفرانس واحد بهره‌برداری خشکی برگزار شد و با ارائه گزارشی از اقدام‌های انجام‌شده و مشکلات موجود در حوزه اچ‌اس‌ئی منطقه لاوان، درباره راهکارها و چالش‌های موجود در راه‌اندازی سیستم F&G به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

این گروه در ادامه صبح روز دوشنبه (۳۰ مردادماه) به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات طرح توسعه و نگهداشت سکوی رسالت به این سکوی نفتی عزیمت و ضمن بازدید از شرایط آن، با مسئولان سکو درباره کمبودها و مشکلات موجود، تبادل‌نظر کرد.

مدیرکل اچ‌اس‌ئی وزارت نفت و هیئت‌ همراه همچنین روز سه‌شنبه (۳۱ مردادماه) از تأسیسات شرکت نفت فلات قاره در منطقه عملیاتی سیری و سکوهای بهره‌برداری نصر و ایلام نیز بازدید کرد و از نزدیک در جریان اقدام‌های انجام‌شده برای افزایش ایمنی این تأسیسات و سکوها قرار گرفت.

در این بازدید، شهرام احمدی، معاون ایمنی و آتش‌نشانی اداره کل وزارت نفت، علی‌اکبر خراسانی‌زاده، سرپرست معاونت محیط زیست اداره کل وزارت نفت، امیر غفاری، معاون بهداشت اداره کل وزارت نفت، علیرضا عیدک‌زاده، رئیس ایمنی و آتش‌نشانی شرکت ملی نفت ایران، مهدی خطیبی‌نیک، رئیس اچ‌اس‌ئی شرکت نفت فلات قاره ایران، آیت جیرانی‌مقدم، رئیس امور ایمنی و آتش‌نشانی ستاد و ایمان شیریان‌پور، مجری پروژه‌های اچ‌اس‌ئی مدیریت مهندسی و ساختمان، مهندس انصاری را همراهی می‌کردند.

کد خبر 477396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =