تشریح مهم‌ترین اقدام‌های مناطق نفت‌خیز جنوب در مراسم اربعین ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: نفت جنوب مانند سال‌های پیش برای میزبانی و خدمت‌رسانی به زائران و موکب‌داران آمادگی کامل دارد و در این زمینه افزون‌ بر اعزام تجهیزات راهداری و عمرانی به مرزها، زیرساخت‌های لازم را فراهم کرده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، علیرضا دانشی در حاشیه آیین آغاز رسمی خدمت‌رسانی مواکب حسینی در مرز چذابه گفت: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت نفت و گاز اروندان و شرکت ملی حفاری یک قرارگاه را در دو مرز شملچه و چذابه تشکیل داده‌اند و در حال انجام اقدام‌هایی برای کمک به زیرساخت‌های اربعین در این مرزها هستند.

وی افزود: وسایل نقلیه سنگین مجموعه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب حدود ۵۰۰ دستگاه است که در مرزهای شلمچه و چذابه فعال و در حال خدمت‌رسانی هستند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه امیدواریم به زائران خدمت‌های مطلوبی ارائه می‌دهیم، اظهار کرد: آنچه حائز اهمیت است مردمی بودن این اقدام است و ما به‌عنوان بخش دولتی فقط برای کمک به زیرساخت‌ها در صحنه حاضر هستیم تا زائران با آرامش بتوانند تردد کنند.

دانشی تصریح کرد: افزون‌ بر کمک به زیرساخت‌ها، مجموعه مناطق نفت‌خیز دو موکب در مرزهای شلمچه و چذابه راه‌اندازی کرده است.

استقرار ۵۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین نفت در مرز چذابه و شلمچه

در همین حال، امیر بصیری، مدیر عملیات ترابری مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: در زمینه ارائه خدمات پرشور به زائران اربعین و هماهنگ با دیگر دستگاه‌های اجرایی، ۵۰۰ دستگاه خودرو سنگین و سبک در دو مرز چذابه و شلمچه مستقر شده است.

 وی افزود: پیرو هماهنگی با ستاد اربعین استان خوزستان، تجهیزات خود را برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر در مرزهای چذابه و شلمچه مستقر کردیم.

مدیر عملیات ترابری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب اظهار کرد: حدود ۵۰۰ دستگاه خودرو سنگین و سبک از جمله تانکرهای آب‌رسانی، بالابرنده، کشنده و تریلر، خودروهای راهداری و خودروهای حمل نفر شامل اتوبوس، ون و مینی‌بوس و خودروهای سواری در دو مرز چذابه و شلمچه آماده خدمت‌رسانی به زائران حسینی هستند.

بصیری گفت: ماشین‌آلات ترابری در عملیات حمل و جابه‌جایی کیوسک، مخازن آب، ادوات ساخت‌وساز، مصالح، تجهیزات و جابه‌جایی زائران از شهرها به پایانه مرزی خدمت‌رسانی خواهند کرد.

کد خبر 477397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =