تکمیل ۷۵ میلیارد ریال طرح‌ برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین

طرح‌های مسئولیت اجتماعی با اعتبار ۷۵ میلیارد ریالی برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی به‌ همت مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران در استان‌های خوزستان و ایلام تکمیل شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز به نمایندگی از شرکت ملی نفت ایران در زمینه ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت اقدام به تخصیص ۴۵ میلیارد ریال اعتبار برای کمک به احداث سایه‌بان و مه‌پاش در مسیر موکب‌های مرز چذابه در استان خوزستان کرد.

برای کمک به اجرای شبکه آب موکب‌ها و آب‌سردکن‌ها و کمک به اجرای شبکه آب سرویس‌های بهداشتی در مسیر اربعین در استان ایلام اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی اختصاص داده شد که عملیات اجرایی آن رو به پایان است.

کمک به تکمیل سایت اسکان زائران، تأمین تجهیزات سرمایشی و ساخت سرویس بهداشتی در مسیر اربعین استان ایلام با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی از دیگر اقدام‌های مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی است.

بر اساس این گزارش، مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز همسو با ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت ایران، اجرای پروژه‌های آموزشی، ورزشی، بهداشتی، راه، آب‌رسانی، برق‌رسانی، خدماتی و... را در مناطق نفت‌خیز و محروم کشور در دستور کار دارد و بر اساس سنت هر ساله شرکت ملی نفت ایران با تمام توان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی به میدان آمده است.

کد خبر 477304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =