تأمین ۴ هزار بسته معیشتی از سوی شرکت نفت و گاز کارون

مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون از تهیه ۴ هزار بسته معیشتی از سوی این شرکت برای مناطق کم‌برخوردار همجوار تأسیسات هم‌زمان با هفته دولت در زمینه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون، حسن شهروئی گفت: هم‌زمان با هفته دولت و در زمینه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به معیشت هم‌وطنان نیازمند، تعداد ۴ هزار بسته معیشتی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال تأمین شد، این بسته‌ها بین مناطق کم‌برخوردار همجوار تأسیسات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون در شهرستان‌های کارون، باوی و بخش‌های غیزانیه، اسماعیلیه و مرکزی اهواز توزیع شد.

وی ضمن تبریک هفته دولت و ارائه گزارشی از فعالیت‌های عام‌المنفعه و اقدام‌های انجام‌شده در حوزه مسئولیت اجتماعی اظهار کرد: این شرکت با پشتیبانی‌های مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در زمینه افزایش ایمنی ساکنان همجوار تأسیسات، بهبود منظر شهری و حفظ و حراست اراضی تحصیلی شرکت، از سال پیش اقدام به اجرای پروژه‌های نصب دیوار پیش‌ساخته کرده است که ادامه این کار، نیازمند همیاری و همکاری همه‌ مسئولان شهری و استانی است.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون تأمین‌کننده ۲۵ درصد نفت خام کل کشور است که در کنار وظیفه خطیر تولید نفت و گاز، نسبت به انجام مسئولیت اجتماعی خود در قبال جامعه شهری و روستایی حوزه فعالیت اهتمام لازم را دارد.

کمک به توسعه فضاهای آموزشی و مذهبی، توسعه فضای سبز، توزیع بسته‌های فرهنگی و نوشت‌افزار، کمک به زیباسازی منظر شهری و آب‌رسانی به روستاهای همجوار تأسیسات بخشی از فعالیت‌های این شرکت در سال‌های پیش است.

کد خبر 477521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =