۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
  • کد خبر: 477046
گازرسانی به قرارگاه ویژه اربعین در مرز خسروی

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه از گازرسانی به قرارگاه ویژه اربعین در مرز خسروی طی یک هفته خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، ناصر حسینی با بیان اینکه این ساختمان برای استقرار کمیته‌های هجده‌گانه اربعین که شامل نماینده‌های همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی است، گفت: با توجه‌ به گرمای شدید هوا عملیات گازرسانی تنها شب‌ها انجام و در سریع‌ترین زمان ممکن تکمیل شد.

وی افزود: این قرارگاه با مساحت ۴۵۰۰ مترمربع برای خدمت به زوار اباعبدالله الحسین(ع) شامل یک آشپزخانه صنعتی با ظرفیت طبخ ۱۰ هزار پرس غذا در هر نوبت است و در اجرای شبکه‌گذاری آن از لوله‌های ۴ اینچی استفاده شده است.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه ادامه داد: کار گازرسانی به موتورخانه صنعتی این مجموعه نیز با رعایت شرایط ایمنی و نصب شیر قطع‌کن حساس به زلزله انجام شد.

حسینی با اشاره به گازرسانی به گذرگاه مرزی خسروی در آستانه اربعین پارسال تصریح کرد: به لطف خدا توانستیم در یک اقدام بزرگ در ۲۰ روز ۲۰ کیلومتر شبکه‌گذاری کنیم و گاز را برای خدمت بهتر به زوار اربعین به مرز خسروی برسانیم.

وی گفت: گازرسانی به مواکب و دیگر ارگان‌های مستقر در مرز خسروی با سرعت در حال انجام است تا بتوانند امسال با راحتی و آسودگی بهتری به زوار حسینی(ع) خدمت کنند.

کد خبر 477046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =