تداوم خدمت‌رسانی شرکت گاز خوزستان به زائران اربعین در مرز چذابه

مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان در بازدید از موکب این شرکت در پایانه مرزی چذابه گفت: روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم میان زائران اربعین حسینی توزیع می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، نادرقلی زری میدانی توضیح داد: شرکت گاز استان خوزستان همسو با ایفای مسئولیت اجتماعی، موکب خدام اباالفضل‌العباس (ع) را در پایانه مرزی چذابه با مساحت ۶۶۰ مترمربع برپا کرده و همچنان در حال خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی است.

وی با اشاره به ارائه خدمات در سه بخش پذیرایی، بهداشتی و اسکان به زائران افزود: ظرفیت شب‌خواب در موکب گاز خوزستان روزانه حدود ۱۵۰ نفر برای آقایان و بانوان پیش‌بینی‌ شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان با بیان اینکه روزانه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ بسته غذایی در پایانه‌ مرزی چذابه از سوی موکب این شرکت توزیع می‌شود، گفت: سه وعده‌ غذایی صبحانه، ناهار و شام و توزیع میان‌وعده و آب‌ معدنی از مهم‌ترین اقدام‌های این شرکت برای خدمت به زائران است.

زری‌میدانی تصریح کرد: تجهیز ۵ چشمه سرویس بهداشتی و حمام برای آقایان و بانوان در موکب نیز برای رفاه زائران در نظر گرفته شده که روزانه در حال‌ خدمت‌رسانی هستیم.

وی یادآور شد: با توجه‌ به گرمای هوا و شرایط خاص کشور عراق انتظار داریم زائران نسبت به اطلاعیه‌های صادرشده از سوی ستاد اربعین حسینی توجه ویژه داشته باشند.

کد خبر 630162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =