انتشار فراخوان مرحله سوم طرح احیای چاه‌های بسته و کم‌بازده نفتی

فراخوان جدید طرح احیای چاه‌های بسته و کم‌بازده نفتی به مناسبت هفته دولت از سوی پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز به‌عنوان راهبر طرح منتشر شد.

به گزارش شانا به نقل از پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز، در زمینه اجرای بندهای ۱۴ و ۱۵ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی رهبر انقلاب اسلامی و به‌منظور فراهم‌ آوردن زمینه همکاری‌های سازنده برای حمایت از توسعه و تجاری‌سازی فناوری‌ها و تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان، فراخوان جدید طرح احیای چاه‌های بسته و کم‌بازده نفتی به‌مناسبت هفته دولت از سوی پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز منتشر شد.

پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز از همه‌ شرکت‌های دانش‌بنیان (دارای تأییدیه از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان) و فناور غیردانش‌بنیان، مؤسسه‌ها، واحدهای تحقیق و توسعه یا دیگر اشخاص حقوقی و مشارکت‌های مبتنی بر تولید که آماده پیاده‌سازی در حوزه احیای چاه‌های بسته و کم‌بازده هستند و قابلیت گرفتن پذیرش در پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت را دارند برای ثبت‌نام دعوت می‌کند.

در همین زمینه با تأکید بر حمایت و به‌کارگیری شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، احیای چاه‌های بسته و کم‌بازده نفتی از طریق امضای قرارداد مستقیم به شرکت‌های صاحب صلاحیت واگذار می‌شود.

متقاضیان با مراجعه به تارنمای پارک به آدرس petropark.ir/wells می‌توانند ضمن کسب اطلاع از جزییات طرح و فراخوان مربوطه، در فراخوان جدید طرح ثبت‌نام کنند.

انتشار فراخوان مرحله سوم طرح احیای چاه‌های بسته و کم‌بازده نفتی

کد خبر 477408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =