فراخوان خرید خدمات کارگزار پذیرش و ارزیابی پارک فناوری و نوآوری نفت منتشر شد

پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز قصد دارد به‌منظور استفاده از توانمندی‌های بخش خصوصی برای چابک‌سازی، فرآیند پذیرش و ارزیابی این بخش‌ها را به کارگزاران دارای صلاحیت و واجد شرایط واگذار کند.

به گزارش شانا به نقل از پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت، شرکت‌های کارگزار در صورت تمایل به‌ همکاری با پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز باید تا چهارم آذرماه امسال نسبت به دریافت اسناد مناقصه از سامانه تدارکات الکترونیک دولت و بارگذاری اسناد تا تاریخ ۱۱ آذرماه ۱۴۰۲ در این سامانه اقدام کنند تا پس از بررسی توانمندی‌ها و امتیازدهی فنی و تراز کردن قیمت‌های پیشنهادی، قرارداد کارگزاری با شرکت برگزیده امضا شود.

بررسی و ارزیابی درخواست‌های پذیرش واحدهای فناور متقاضی عضویت در پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز، مشاوره درباره تسریع و تسهیل در انجام فرآیندهای مربوط به جذب واحدهای فناور، کمک به توسعه شبکه ارزیابان پارک، مشاوره درباره بهبود دستورعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های مرتبط با فرآیندهای پذیرش و برگزاری فراخوان‌های ویژه تخصصی جذب شرکت‌های فناور از مهم‌ترین وظایف کارگزاران پذیرش و ارزیابی است.

محل ارائه خدمات در مرحله نخست با هدف پذیرش برای ناحیه فناوری رازی واقع در جنب پالایشگاه نفت تهران در شهرستان ری و در صورت رضایت کارفرما در مراحل بعد در دیگر پردیس‌های مشترک و اختصاصی انجام می‌شود.

کد خبر 633461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =