وقوع حادثه در پالایشگاه هاشمی‌نژاد به‌دلیل نشت گاز/ همه واحدهای پالایشگاه عملیاتی هستند

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد گفت: بر اثر نشت گاز ترش در یکی از واحدهای این پالایشگاه متاسفانه ۶ نفر از همکاران مصدوم و به‌سرعت به اورژانس منتقل شدند.

به گزارش شانا، رضا رضازاده در این باره توضیح داد: متاسفانه ۲ تن از همکاران ما در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد فوت شدند، اما حال ۶ همکار دیگر مناسب است و تحت مداوا قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه سایر کارکنان این پالایشگاه سلامت هستند و پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد عملیاتی است، گفت: این اتفاق بر اثر نشست گاز در حال انجام تعمیرات اساسی (اورهال) رخ داد. 

به گفته رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، تعمیرات اساسی به‌منظور آماده‌سازی واحدهای عملیاتی برای خدمت‌رسانی در زمستان، به طور معمول در نیمه نخست سال انجام می‌شود که متأسفانه امروز، در حین تعمیر یکی از بخش‌ها، نشت گاز بای‌پس شده در این پالایشگاه، سبب مصدوم شدن چند نفر از کارکنان این مجتمع پالایشگاهی شد.

رضازاده تصریح کرد: با کمال تاسف ۲ نفر از کارکنان پالایشگاه سرخس بر اثر استنشاق گاز در این حادثه جان باختند و ۶ نفر مجروح و به بیمارستان سرخس منتقل شدند و تحت مداوا و رسیدگی‌های پزشکی هستند.

به گفته وی، واحدهای پالایشگاه ایمن‌سازی شدند و همه واحدها اکنون عملیاتی هستند.

کد خبر 477429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =