قدردانی رئیسی از اوجی در جشنواره شهید رجایی

رئیس‌جمهوری در آیین گرامیداشت هفته دولت و هجدهمین جشنواره شهید رجایی از دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها قدردانی کرد که بر این اساس ‌در موضوع «تبیین دستاوردهای دولت و اقناع افکار عمومی» از وزارت نفت و در زمینه «عملکرد در گروه تولیدی» از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تقدیر شد.

به گزارش شانا، سیدابراهیم رئیسی در هجدهمین جشنواره شهید رجایی که امروز (شنبه، چهارم شهریورماه) در سالن اجلاس سران برگزار شد، ضمن قدردانی و تشکر از همه دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها در دولت سیزدهم اظهار کرد: همه اشخاصی که مخلصانه در سراسر کشور تلاش و امیدآفرینی می‌کنند شایسته قدردانی و تشکر هستند.

وی افزود: رشد اقتصادی باید همراه با دو رکن افزایش سرمایه‌گذاری و بهره‌وری باشد و این دو در کنار هم رشد اقتصادی را به ارمغان‌ می‌آورند.

رئیس‌جمهوری با اشاره به اینکه افزایش بهره‌وری موجب رونق تولید در حوزه اقتصاد و رشد در تولید سبب افزایش اعتماد عمومی‌ و رضایت‌مندی خواهد شد، تحقق این مهم را در گرو داشتن سازمان اداری چابک، کارآمد و سهل برای امور مردم دانست که در سایه توجه به کرامت مردم شکل می‌گیرد.

رئیسی نظام عادلانه پرداخت به کارکنان دولت را یکی از رسالت‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: نظام عادلانه پرداخت باید تحقق یابد، اگر این نظام جای خود را به نظام‌ چانه‌زنی بدهد باعث تأسف است. ما باید در مسیر یک نظام عادلانه در پرداخت‌ها حرکت کنیم تا افراد متناسب با مقدار کارشان حقوق و مزایا بگیرند. برای تحقق این‌ نظام عادلانه هم مجلس و دولت و همه بخش‌ها باید دست به دست هم بدهند و همفکری و تلاش کنند.

شایان یادآوری است که رئیس‌جمهوری در آیین گرامیداشت هفته دولت و هجدمین جشنواره شهید رجایی از دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها قدردانی کرد که بر این اساس ‌در موضوع تبیین دستاوردهای دولت و اقناع افکار عمومی از وزارت نفت قدردانی شد.

در همین حال شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران موفق به «کسب رتبه برتر ارزیابی  عملکرد در گروه تولیدی» شد و جلیل سالاری، معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی  ایران از دست رئیس‌جمهوری لوح سپاس گرفت.

کد خبر 477504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =