وزارت نفت، سرآمد حمایت از دانش‌بنیان‌ها و ساخت بار اول تجهیزات راهبردی

معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری اعلام کرد که وزارت نفت دولت سیزدهم در حمایت از دانش‌بنیان‌ها و ساخت بار اول تجهیزات راهبردی و سازمان پیشتاز و سرآمد است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، وحیدرضا زیدی‌فرد روز شنبه (چهارم شهریورماه) در جریان بازدید غلامحسین اسماعیلی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری از غرفه وزارت نفت در نمایشگاه روایت خدمت (وعده، وفا) ضمن تشریح دستاوردهای دو سال گذشته این وزارتخانه گفت: گام‌های وزارت نفت تاکنون بسیار مثبت و ارزنده و نوع حمایت این وزارتخانه از شرکت‌های دانش‌بنیان و ساخت بار اول، برای دیگران سرمشق و الگو بوده است.

وی درباره عملکرد وزارت نفت با هدف حمایت از محصولات دانش‌بنیان و ساخت بار اول تصریح کرد: سیر صعودی حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان‌ در وزارت نفت دولت سیزدهم در دو سال گذشته،  از مهم‌ترین دستاوردهای این وزارتخانه بوده و این وزارتخانه بر اساس آمارهای منتشر شده در این بازه، پیشتاز و سرآمد دیگر دستگاه‌ها است.

معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت افزود: در دو سال گذشته و از زمان آغاز به‌کار دولت سیزدهم تاکنون، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان از سوی وزارت نفت رشدی سه برابری داشته و این ورند برای سال آینده نیز تداوم خواهد داشت.

زیدی‌فرد با اشاره به عملکرد وزارت نفت در زمینه حمایت از ساخت بار اول نیز گفت: دستاوردهای وزات نفت در حمایت از ساخت بار اول به حدی درخشان و ارزشمند بود که این وزارتخانه در سال ۱۴۰۱ رتبه نخست را در حمایت از ساخت بار اول تجهیزات راهبردی بین دستگاه‌های مختلف دولتی کسب کرد و امیدواریم با روندی که در پیش گرفته‌ایم، امسال نیز در این بخش حائز رتبه نخست شویم.

کد خبر 477596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =