آغاز برداشت گاز از فاز ۱۱ پارس جنوبی طلیعه‌ای از پیروزی بر جنگ اقتصادی دشمن است

استاندار بوشهر گفت: امروز که دو سال از عمر دولت سیزدهم گذشته است با هدایت‌های رهبری، تدابیر رئیس‌جمهوری و حمایت‌های مردم طلیعه‌های پیروزی بر جنگ اقتصادی دشمن آشکار شده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به عسلویه، احمد محمدی‌زاده امروز (دوشنبه، ششم شهریورماه) در آیین رسمی آغاز عملیات برداشت گاز از طرح توسعه فاز ۱۱ میدان گازی مشترک پارس جنوبی که با حضور رئیس‌جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: امروز که دو سال از عمر دولت سیزدهم گذشته است با هدایت‌های رهبری، تدابیر رئیس‌جمهوری و حمایت‌های مردم طلیعه‌های پیروزی بر جنگ اقتصادی دشمن آشکار شده است.

وی افزود: بسیاری از شاخص‌ها از جمله کاهش تورم، بهره‌وری، رشد اقتصادی و... در این دولت تغییر کرده است که جای قدردانی دارد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در دو سفر پیشین رئیس‌جمهوری به این استان به اکثر طرح‌ها و پروژه‌ها رسیدگی شده و برای حل مشکلات آنها پاسخ مثبت داده شده است که تنها موضوع تهاتر نفت برای توسعه راه‌آهن استان بوشهر باقی مانده بود که خوشبختانه با فعالیت‌های وزیر نفت این موضوع نیز در حال انجام است.

محمدی‌زاده اظهار کرد: امروز و در هفته دولت طرح‌های بسیاری در استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد که یکی از مهم‌ترین آنها افتتاح تولید گاز از فاز ۱۱ پارس جنوبی است، همچنین برابر دستور صادر شده موضوع کم‌آبی در این استان نیز با همکاری وزارتخانه‌های نفت و نیرو برطرف خواهد شد.

کد خبر 477611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =