حرکت بسوی دانش محوری و بکارگیری شیوه های نوین انجام کار ضرورت زمان حال سازمان ها است

رییس مهندسی روش ها، ساختارهای اطلاعاتی و بهره وری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: حرکت بسوی دانش محوری و بکارگیری روش ها و شیوه های جدید انجام کار ضرورت زمان حال سازمان ها ست.

به گزارش روز دوشنبه شانا در مناطق نفتخیز جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، مهندس سید "محمدعلی جزایری" در نخستین نشست هم اندیشی رییسان روابط عمومی های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت های تابع افزود: کارکنان باید با لحاظ این ضرورت، دانش خود را با اطلاعات روز تطبیق دهند و خود را با تحولات جاری جهان آشنا سازند. وی تاکید کرد: در این زمینه فعالیت روابط عمومی نیز بویژه در زمینه اطلاع رسانی باید به سمت استفاده از شیوه ها و ابزارهای مدرن هدایت شود. در این نشست همچنین مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری درباره نقش و اهمیت روابط عمومی ها در حمایت از مدیران و معرفی شرکت ها اظهار داشت: روابط عمومی بیان کننده بینش، تفکر، جایگاه و اقتدار یک سازمان است و چنانچه روابط عمومی ها تقویت شوند در واقع سازمان و مدیریت تقویت شده است. مهندس "حسن خزائلی"، افزود: روابط عمومی باید در شناسایی و رفع مشکلات، ایجاد فضای نشاط و انگیزه بیشتر برای کارکنان نقش محوری داشته باشد. وی، مهمترین وظیفه روابط عمومی ها را برنامه ریزی برای کیفی سازی برنامه های فرهنگی، افزایش تعلق خاطر کارکنان به شرکت و بررسی و اولویت بندی مشکلات پیش روی مدیریت از طریق افکارسنجی دانست. همچنین رییس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در این نشست یکی از سیاست های روابط عمومی را فاصله گرفتن از کارهای خدماتی و حرکت بسوی فعالیت های پژوهشی و سیاستگذاری عنوان کرد. "اسحاق رویور"، گفت: شرح وظایف روابط عمومی باید ملهم از تغییر و تحول سازمان ها در جهان امروز باشد. وی با اشاره به این که نقش روابط عمومی ها در زمان حاضر تغییر کرده است، افزود: فعالیت های امروز روابط عمومی نوع دیگری است اما ساختار سازمانی و شرح وظایف همچنان بدون تغییر مانده است. رویور گفت: سمت های سازمانی روابط عمومی برای جذب نیروهای متخصص و مجرب تعیین نشده است و روی هم رفته شرایط سازمانی به گونه ای نیست که این نیروها جذب روابط عمومی شوند. مدیر اداری و دبیر نظام مشارکت، کیفیت و بهره وری شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون نیز در این نشست خاطر نشان کرد: بررسی چند شرکت نفتی نشان می دهد که جایگاه روابط عمومی در این شرکت ها بسیار شاخص و نقش روابط عمومی ها در کارکرد ارتباطی و اطلاع رسانی مشهوداست. "محمد حسن زیره پور"، افزود: یک سازمان موفق سازمانی است که بتواند جذبه ایجاد کند و در پی آن ورود شایستگان به درون سازمان را تسهیل سازد.
کد خبر 57188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =