۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
  • کد خبر: 630051
وقوع حادثه در پالایشگاه دوم پارس جنوبی

بامداد یکشنبه و در ادامه عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی در یکی از واحدهای این مجموعه، وقوع حادثه سبب فوت یک نفر و مصدومیت دو نفر از کارگران عملیات تعمیرات اساسی این مجموعه شد.

به گزارش شانا، حادثه ساعت ۲ و ۴۵ دقیقه بامداد ۱۹ شهریورماه در ادامه فعالیت‌های تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم پارس جنوبی رخ داد که سه تن از کارکنان پیمانکاری تعمیرات در حین انجام کار در یکی از واحدها (۱۰۸) به دلیل سهل‌انگاری مستقیم شرکت پیمانکاری دچار حادثه شدند.

براساس این گزارش، در وقوع این حادثه، متاسفانه باوجود تلاش‌های سریع تیم ایمنی و پزشکی مستقر در پالایشگاه یک نفر فوت و ۲ نفر مصدوم شدند.

اقدامات اولیه و تکمیلی پزشکی در محل حادثه و بیمارستان به صورت کامل انجام شد و اکنون شرایط عمومی ۲ نفر از مصدومان این حادثه مساعد است.

شایان ذکر است با توجه به ابلاغیه‌هایی که طی هفته‌های اخیر و پیرو دستورعمل‌های پیشین همزمان با افزایش حجم طرح و برنامه‌های تعمیرات اساسی درباره رعایت همه اصول ایمنی ابلاغ شد، مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز با افزایش بازرسی‌های میدانی مجدد بر رعایت دقیق دستورعمل‌ها و استانداردهای ایمنی در حین انجام پروژه‌ها تأکید کرده بود.

کد خبر 630051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =