شرکت گاز قم و سازمان نظام‌ مهندسی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

تفاهم‌نامه «خدمات الکترونیک» بین شرکت گاز و سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان قم با حضور مدیران و رؤسای این شرکت و سازمان امضا شد.

به گزارش شانا به نقل شرکت ملی گاز ایران، مرتضی خوش‌لهجه، مدیرعامل شرکت گاز استان قم در نشست امضای این تفاهم‌نامه با اشاره به لزوم الکترونیکی شدن فرآیند کسب تأییدیه سازمان نظام‌ مهندسی اظهار کرد: این کار افزون بر صیانت از حقوق شهروندی، تکریم ارباب‌ رجوع و تسریع در انجام فعالیت‌ها، از سوءاستفاده احتمالی افراد سودجو نیز جلوگیری می‌کند.

وی حجم تخلفات مرتبط با ساخت‌وسازهای بدون تأییدیه سازمان نظام‌ مهندسی در استان قم را پایین توصیف کرد و افزود: نظام‌مند کردن این فرآیند می‌تواند سبب هماهنگی بیشتر شرکت گاز و سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم در پایان بر لزوم همکاری هرچه بیشتر شرکت گاز با سازمان نظام‌ مهندسی تأکید کرد و خواستار برگزاری نشست‌های هماهنگی بیشتر از سوی طرفین شد.

امین مقومی، رئیس سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان قم نیز با بیان اینکه برخی سوءاستفاده‌ها در فرآیند صدور تأییدیه‌ها از جمله معضلات پیش‌روی این سازمان است، تصریح کرد: الکترونیکی کردن این فرآیند می‌تواند مانع تخلفات احتمالی در این زمینه شود.

وی همچنین شرکت گاز را از جمله دستگاه‌های مسئولیت‌پذیر استان توصیف و از زحمات مدیران و کارکنان این شرکت برای عمل به وظیفه خود قدردانی کرد.

کد خبر 630105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =