رزمایش مدیریت بحران شرایط اضطراری در نفت و گاز گچساران برگزار شد

رزمایش مدیریت بحران شرایط اضطراری با هدف آشنایی با اصول پدافند غیرعامل و سنجش حضور فوری اعضای کمیته، مدیران و مسئولان در منطقه عملیاتی نفت و گاز گچساران برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، غلامرضا کمالی، مدیرعامل این شرکت گفت: این مانور به‌منظور آشنایی و آمادگی بیشتر کارکنان مناطق عملیاتی با اصول پدافند غیرعامل، شناسایی نقاط قوت و رفع کاستی‌ها در مدیریت شرایط اضطراری در یکی از تأسیسات عملیاتی نفت و گاز گچساران برگزار شد.

وی ارتقای آمادگی و هماهنگی بین مدیران عملیاتی، ارزیابی سطح آمادگی گروه‌های واکنش سریع در شرایط اضطراری و بررسی عملکرد تجهیزات آتش‌نشانی و امدادی واحدهای اچ‌اس‌ئی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در مدیریت بحران را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مانور برشمرد.

شهباز صفری، رئیس اچ‌اس‌ئی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اظهار کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام‌شده، مانور مدیریت بحران شرایط اضطراری با موضوع نشت گاز و ایجاد حریق در یکی از تأسیسات برگزار شد و با تشکیل کمیته مدیریت بحران و اعزام نیروهای مختلف عملیاتی، ایمنی و آتش‌نشانی با تجهیزات لجستیکی از سوی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، مهار و اطفای حریق فرضی با موفقیت انجام شد.

بر پایه این گزارش، پس از پایان مانور، نشست آنالیز و تجزیه و تحلیل عملیات تشکیل و نقاط قوت و ضعف بررسی شد و در پایان مدیرعامل نفت و گاز گچساران با قدردانی از مدیریت و هماهنگی نیروها، واکنش بروز و رفع حادثه را مطلوب ارزیابی کرد.

کد خبر 630246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =