سوخت‌رسانی مطلوب به زائران اربعین با استقرار ۲۴ جایگاه و ۱۶ خودرو سیار سوخت‌رسان

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سوخت‌رسانی مطلوب در ایام اربعین امسال با استقرار ۲۴ جایگاه سیار سوخت و ۱۶ خودرو سوخت‌رسان در مناطق هفت‌گانه مرزی کشور خبر داد.

جعفر سالاری‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار شانا در این باره گفت: با توجه به شرایط ناترازی سوخت در کشور،‌ امسال پیش از آغاز اربعین فرآورده موردنیاز این ایام در انبارهای مناطق ایلام، لرستان و کرمانشاه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به‌طور کامل ذخیره‌سازی شد.

وی افزود: ۲۴ جایگاه سیار سوخت و ۱۶ دستگاه خودرو سوخت‌رسان سیار در مرزهای هفت‌گانه خروجی به عراق مستقر و اعزام شد که نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی جایگاه‌های مناطق مرزی و تسهیل سوخت‌رسانی داشت.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تأکید کرد: با ذخیره‌سازی زودهنگام فرآورده در انبارهای نفت و اعزام جایگاه و خودروهای سوخت‌رسان سیار از دو شرکت توانستیم سوخت‌رسانی در مرزهای عملیاتی هفت‌گانه کشور در تمرچین، شلمچه، مهران، خسروی، هویزه و... را مدیریت و بدون هیچ مشکلی، سوخت بنزین و نفت‌گاز موردنیاز مجاری عرضه و خودروهای عمومی و شخصی را تأمین کنیم.

سالاری‌نسب همچنین از ارسال ۲۰ درصد سهمیه نفت‌گاز روزانه برای مناطق مرزی علاوه بر سهمیه عادی خبر داد و گفت: همچنین یک محموله ۵ میلیون لیتری نفت‌گاز به خارج از کشور ارسال شد که سوخت‌ موردنیاز اتوبوس‌هایی را که از مرزها خارج شدند تأمین کرد.

وی تأکید کرد: خوشبختانه در اربعین امسال به نحوی برنامه‌ریزی شد که با در نظر گرفتن کارت آزاد در تمامی مناطق مرزی غرب کشور و حتی مسیرهای مواصلاتی مسافرانی که از مسیرهای زاهدان، چابهار و مشهد به سمت مرزهای غربی سفر می‌کردند، کمبودی در سوخت‌رسانی وجود نداشته باشد.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: برای تأمین سوخت نفت‌گاز ۱۰۰ دستگاه اتوبوس که از ترکیه به سمت کشور عراق اعزام می‌شدند، کارت سوخت در نظر گرفتیم.

کد خبر 630272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =