ایران‌پلاست فرصتی برای همگرایی فعالان صنعت پتروشیمی است

مدیر سرمایه‌گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: هفدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست سبب افزایش همکاری میان بخش‌های مختلف صنعت پلیمر ایران می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، رضا نکویی اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های صنعت پلیمر در خاورمیانه و بزرگ‌ترین رویداد صنایع تکمیلی و میان‌دستی پتروشیمی کشور است و در هفدهمین دوره خود مورد استقبال بی‌نظیر شرکت‌های داخلی و خارجی قرار گرفته است.

وی افزود: این نمایشگاه با توجه به گستردگی بازار پلیمر و رشد روزافزون آن در جهان محلی برای تبادل دانش و فناوری، همچنین دیدار سرمایه‌گذاران با فعالان این صنعت خواهد بود.

مدیر سرمایه‌گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه تکمیل زنجیره ارزش و ارائه محصولات با ارزش افزوده بالاتر باید با برگزاری این نمایشگاه پیگیری شود، گفت: سرمایه‌گذارانباید بتوانند با توجه به بازدهی مطلوب در این صنعت، ظرفیت‌های صادراتی در این صنعت پویا را شناسایی کنند.

نکویی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام‌شده برای رسیدن به ظرفیت تولید ۱۹ میلیون تنی محصولات پلیمری در سال ۱۴۰۶، این هدف‌گذاری با حضور فعال اندیشمندان و صنعتگران این حوزه محقق خواهد شد.

وی بیان کرد: در طول مدت برگزاری این نمایشگاه، سرمایه‌گذاران خارجی از کشورهای مختلف به‌ویژه کشورهای همسایه که بازار این محصولات محسوب می‌شوند از نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

مدیر سرمایه‌گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجامشده مدیران شرکت‌های فعال در صنعت پتروشیمی از کشورهای مختلف و سفیران و رایزن‌های اقتصادی ضمن بازدید از نمایشگاه، مذاکراتی نیز با شرکت‌های ایرانی خواهند داشت.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل از ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 630300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =