ایران‌پلاست فرصتی برای متنوع‌سازی بازارهای صادراتی صنعت پتروشیمی ایران

رئیس کل امور بین‌الملل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست فرصت مناسبی است تا شرکت‌های پتروشیمی با معرفی دستاوردها و محصولات خود، بازارهای صادراتی‌شان را گسترش دهند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، حسین علیمراد با اشاره به اینکه نمایشگاه امسال ایران‌پلاست با دوره‌های قبل تفاوت بسیاری دارد، اظهار کرد: در چند سال گذشته به‌دلیل پاندمی کرونا شرکت‌های خارجی حضور کمتری داشتند، اما امسال شاهد حضور شرکت‌کنندگان بیشتری هستیم.

وی افزود: افزایش تعداد شرکت‌کنندگان ایرانی و خارجی در هفدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست سبب خواهد شد سطح همکاری‌های مشترک صنایع پتروشیمی افزایش یابد و تعامل و همکاری‌های جدید میان شرکت‌های توانمند ایرانی و شرکت‌های خارجی حاضر در ایران پلاست شکل بگیرد.

رئیس کل امور بین‌الملل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به اینکه صنایع پتروشیمی ایران، به‌ویژه صنایع پایین‌دستی در این رویداد نمایشگاهی می‌توانند در زمینه تبادل دانش فنی و فناوری‌های نوین همکاری کنند، گفت: رشد صادرات غیرنفتی و شناسایی بازارهای جدید برای محصولات پتروشیمی می‌تواند به گسترش بازارهای هدف منجر شود و ارزآوری مطلوبی را به همراه آورد.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست از دیروز (یکشنبه،۲۶ شهریورماه) با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد و به‌مدت چهار روز برپاست.

کد خبر 630338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =