افزایش فروش نفت نشان‌دهنده نتیجه‌بخش بودن سیاست خارجی دولت است

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: انتقال دارایی‌ها و افزایش فروش نفت ایران و گسترش روابط خارجی، حضور ایران در مجامع بین‌المللی همه نشان‌دهنده نتیجه‌بخش بودن سیاست خارجی دولت است.

به گزارش شانا، ناصر کنعانی امروز (دوشنبه، ۲۷ شهریورماه) در نشست خبری درباره نگاه متفاوت سیاست خارجی دولت سیزدهم اظهار کرد: استیفای حقوق ملت وظیفه همه دولت‌های جمهوری اسلامی ایران است و دولت‌ها طبیعتاً برای احقاق حقوق ملت ایران روش‌های خاص خودشان را دنبال کردند.

وی افزود: دولت سیزدهم نیز موضوع استیفای حقوق ملت را در عرصه‌های مختلف از جمله آزادسازی اموال مسدودشده ایران در کشورهای مختلف را دنبال کرد و به نتایج خوبی نیز تا به امروز منتهی شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: انتقال دارایی‌ها و افزایش فروش نفت ایران و گسترش روابط خارجی، حضور ایران در مجامع بین‌المللی همه نشان‌دهنده نتیجه‌بخش بودن سیاست خارجی دولت و دستیابی به هدف‌گذاری‌های انجام شده است.

کنعانی درباره میدان گازی آرش نیز اظهار کرد: همان گونه که وزیر نفت تأکید کرد، از حقوق خود در این میدان نخواهیم گذشت و گفت‌وگوها درباره مسائل و چارچوب‌های فنی وجود دارد و روند دنبال خواهد شد.

کد خبر 630346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =