دومین رویداد پتروتک در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار خواهد شد

دومین رویداد پتروتک همزمان با هفته پژوهش از سوی پژوهشگاه صنعت نفت و با مشارکت و حمایت معاونت مهندسی پژوهش و فناوری وزارت نفت، دانشگاه صنعت نفت و شرکت‌های اصلی و تابع وزارت نفت آذرماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از پژوهشگاه صنعت نفت، عظیم کلانتری‌اصل، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت و دبیر اجرایی این رویداد گفت: در سال مهار تورم و رشد تولید، شاهد شکوفایی صنعت نفت دانش‌بنیان و توجه بیشتر این صنعت عظیم به انجام پژوهش‌های کاربردی منتج به محصول نوآورانه و خدمت‌های فناورانه خواهیم بود که در رویداد پتروتک بخشی از این توانمندی به ذی‌نفعان ارائه خواهد شد.

وی افزود: با بهره‌گیری از درس‌آموخته‌های نخستین دوره برگزاری رویداد پتروتک قرار است در این دوره فضای نمایشگاهی رویداد توسعه یابد و درباره نشست‌های تخصصی نیز برنامه‌ریزی‌ها به‌گونه‌ای باشد تا مجموعه اقدام‌های وزارت نفت در حوزه توسعه پژوهش و فناوری به‌منظور ایجاد فرآیندی منسجم و با هدف شناسایی و گرفتن تدابیر حمایتی از زیست‌بوم نوآوری وزارت نفت به‌خوبی تبیین شود.

این رویداد طی روزهای ۲۸ تا ۳۰ آذرماه در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار خواهد شد و شرکت‌های دانش‌بنیان و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرایط حضور در این رویداد می‌توانند به صفحه اینترنتی https://petrotechconference.ir مراجعه کنند.

کد خبر 630349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =