آتش‌نشانان صنعت نفت همانند جهادگران دفاع مقدس از جان مایه می‌گذارند

مدیرکل بهداشت، ایمنی، محیط زیست وزارت نفت با ابراز رضایت از سطح کیفی برگزاری پنجمین دوره ارزیابی آمادگی عملیاتی و تخصصی آتش‌نشانان وزارت نفت، این دوره از رقابت‌ها را بسیار باکیفیت ارزیابی کرد و آتش‌نشانان صنعت نفت را رهرو جهادگران دفاع مقدس دانست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی بندر امام، مظاهر انصاری در روز پایانی برگزاری پنجمین دوره ارزیابی آمادگی عملیاتی و تخصصی آتش‌نشانان وزارت نفت با حضور در مجموعه ورزشی تختی شهر بروجن از نزدیک در جریان روند برگزاری رویداد قرار گرفت.

وی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال این رویداد را همزمان با هفته دفاع مقدس و به یاد همه شهدای بزرگوار دفاع مقدس و ۹ شهید آتش‌نشان پتروشیمی بندر امام برگزار کردیم.

مدیرکل بهداشت، ایمنی، محیط زیست وزارت نفت در ادامه با اشاره به سطح برگزاری این رویداد افزود: در پنجمین دوره این رویداد، از چهار شرکت اصلی وزارت نفت در این مسابقات شرکت کردند و از هر شرکت چهار تیم اول تا چهارم را برای شرکت در این المپیاد تخصصی دعوت کردیم که خوشبختانه سطح برگزاری این مسابقات بسیار بسیار بالا بود.

انصاری ارتقای آمادگی آتش‌نشانان را از جمله اهداف رویداد دانست و یادآور شد: هدفی را که در این دوره از مسابقات دنبال می‌کنیم و هر بار این هدف را بهبود می‌بخشیم، همدلی و هم‌افزایی و ارتقای آمادگی و توان جسمانی همکاران آتش‌نشان در کل مجموعه صنعت نفت و پتروشیمی و پالایشگاه‌ها و مجموعه شرکت گاز است و خوشبختانه با تلاشی که انجام شد، تیم‌ها در این دوره از مسابقات توانستند به هدفی که مدنظر است، برسند.

وی میزبانی پتروشیمی بندر امام از مسابقات را هم بسیار باکیفیت ارزیابی کرد و گفت: جا دارد از مدیرعامل پتروشیمی بندر امام و همکارانشان به‌منظور میزبانی مسابقات تشکر کنم. برای فضای مسابقات چند نقطه پیشنهاد شده بود تا پنجمین دوره را برگزار کنیم و با جمع‌بندی گروه فنی و با توجه به جمیع شرایط تصمیم گرفته شد در مجموعه مجتمع فرهنگی و ورزشی آفتاب پتروشیمی بندر امام برگزار شود.

مدیرکل بهداشت، ایمنی، محیط زیست وزارت نفت، آتش‌نشانان حاضر در این دوره از رقابت‌ها را نیز با انگیزه خطاب و تأکید کرد: روز هفتم مهر به یاد آتش‌نشانان شهید در پالایشگاه آبادان به نام روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی نامگذاری شد. از همین جا سلام و درود می‌فرستم به روح همه شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای آتش‌نشان و شهدای صنعت نفت و شهدای عزیزی که در مجموعه پتروشیمی بندر امام از جان فداکاری کردند و به مقام شهادت نائل شدند. اقشار عزیزی که در زمان حادثه و آتش‌سوزی‌ها در خط مقدم بودند و تجربه نشان داد همه این همکاران مانند دیگر دوستان ما در این صنعت و همانند جهادگران هشت سال دفاع مقدس در هر جایی که حادثه و خطر صنعت را تهدید کرد از جان مایه گذاشته‌اند و در صف مقابله با آتش قرار دارند.

کد خبر 630365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =