پیام وزیر نفت به‌مناسبت هفتم مهرماه، روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی

وزیر نفت در پیامی هفتم مهرماه، روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی را تبریک گفت.

به گزارش شانا، متن پیام جواد اوجی به شرح زیر است:

همکاران عزیز؛

دوران هشت ساله جنگ تحمیلی، یادآور جلوه‌های ناب ایثار و فداکاری در کشور است و حماسه شهدای آتش‌نشان در هفتم مهر سال ۱۳۵۹ که با تمام وجود برای حفظ صنعت نفت از خود گذشتند، برگی زرین در تاریخ دفاع مقدس است.

از ابتدای فعالیت صنعت نفت در کشور، ایمنی و آتش‌نشانی مظهر انضباط سازمانی بوده و با عملکرد سریع و به‌موقع در مقابله با انواع حوادث و نجات جان افراد، در صیانت از سرمایه‌های ملی و حفظ ایمنی تأسیسات نقشی مؤثر داشته است.

مأموریت‌های پرمخاطره نظیر اطفای حریق چاه‌ها، سکوها و تأسیسات عملیاتی نشان داد آنجا که پای خطرپذیری و جان‌فشانی برای ادای وظیفه در میان است، آتش‌نشانان با شجاعت و عزم راسخ در خط مقدم حاضر شده و بالاترین مرتبه تعهد و تخصص را رقم زده‌اند.

به یقین در مسیر تعالی تولید و توسعه پایدار، ایمنی دارای اولویت حیاتی و یک وظیفه همگانی است.

تعهد مدیران و کارکنان بخش‌های مختلف صنعت نفت به اجرای ضوابط ایمنی، باید به‌عنوان فرهنگ سازمانی و سرلوحه همه کارها قرار گیرد.

در این راستا از همکاران محترم ایمنی و آتش‌نشانی نیز انتظار می‌رود با تلاش مضاعف و ارتقای دانش و مهارت‌های تخصصی، در نیل به این مهم، نقش مؤثر و سازنده ایفا کنند.

در خاتمه، در روزی که در تقویم ملی کشور، مزین به نام «آتش‌نشانی و ایمنی» است فرصت را غنیمت شمرده و ضمن تبریک به همکاران گرامی به‌ویژه خانواده بزرگ اچ‌اس‌ئی صنعت نفت، از همه عزیزان تقدیر و تشکر نموده و از خداوند منان، سلامتی و موفقیت روزافزون شما را در خدمت به ایران عزیز، مسئلت می‌کنم.                                      

کد خبر 630527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =