ظرفیت تولید برق دماوند انرژی عسلویه افزایش می‌یابد

عملیات اجرایی پروژه احداث واحدهای ۵ و ۶ گازی نیروگاه دماوند به ظرفیت ۳۶۶ مگاوات در فاز دوم مجتمع‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس آغاز شد که با تکمیل این پروژه، ظرفیت تولید برق این شرکت، ۱۰۲۶ مگاوات ساعت افزایش می‌یابد و نیاز برق مجتمع‌های در حال راه‌اندازی مستقر در فاز ۲ تأمین می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت دماوند انرژی، آیین عملیات اجرایی پروژه عظیم احداث واحدهای ۵ و ۶ گازی نیروگاه دماوند به ظرفیت ۳۶۶ مگاوات شامل دو واحد توربوژنراتور گازی MGT70-V3 هریک به توان و ظرفیت ۱۸۳ مگاوات با مبلغ قراردادی ۱۲۴ میلیون یورو واقع در فاز دوم مجتمع‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با حضور فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) و فرماندار شهرستان عسلویه در سایت نیروگاه برق و بخار شرکت دماوند انرژی عسلویه آغاز شد.

این پروژه در قالب کنسرسیوم سه‌جانبه میان شرکت دماوند انرژی، هلدینگ تخصصی نفت و گاز قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) و گروه مپنا در مدت ۲۴ ماه برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

ظرفیت تولید برق نیروگاه شرکت دماوند با تکمیل و راه‌اندازی این پروژه به ۱۰۲۶ مگاوات ساعت افزایش می‌یابد و نیاز برق مجتمع‌های در حال راه‌اندازی مستقر در فاز ۲ تأمین می‌شود.

کد خبر 630396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =