همه مشترکان خانگی - تجاری در برابر حوادث ناشی از گاز بیمه شدند+جزئیات

بر اساس قرارداد جدید شرکت ملی گاز ایران با شرکت بیمه سرمد و در ادامه طرح بیمه مشترکان گاز طبیعی، همه مشترکان خانگی - تجاری در کشور، در برابر حوادث ناشی از گاز بیمه شدند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مسلم رحمانی، مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به مندرجات این قرارداد، حق بیمه به ازای هر واحد مسکونی مشترکان شهری، ماهیانه ۳۰۰۰ ریال و هر واحد مسکونی مشترکان روستایی ماهیانه ۱۵۰۰ ریال بر مبنای قانون بودجه اعلام شده که این مبلغ از طریق قبوض گاز مشترکان محاسبه می‌شود.

وی ادامه داد: بر این اساس، هر واحد مشترک تجاری شهری نیز ماهیانه ۲۰۰۰۰ ریال و هر واحد مشترک تجاری روستایی هم، ماهیانه ۱۰۰۰۰ ریال محاسبه می‌شود.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران افزود: بر این اساس، پرداخت غرامت فوت برای هر نفر در هر حادثه (مشترکان خانگی و تجاری اعم از شهری و روستایی)، یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و پرداخت غرامت نقص عضو و از کارافتادگی دائم و جبران هزینه‌های پزشکی برای هر نفر در هر حادثه (مشترکان خانگی و تجاری اعم از شهری و روستایی) حداکثر تا مبلغ ۴ میلیارد  ریال است.

رحمانی گفت: شرکت بیمه سرمد به‌عنوان بیمه‌گر، پس از اعلام حادثه و بررسی کارشناسی، اقدام به پرداخت هزینه‌های مربوطه می‌کند که در خسارت‌های فوت، مبلغ غرامت در وجه وراث قانونی متوفی بر اساس برگه انحصار وراثت پرداخت خواهد شد؛ همچنین در خسارت‌های پزشکی و نقص عضو، مبلغ غرامت در وجه مصدوم یا سرپرست قانونی وی بر اساس اسناد و مدارک مثبته پرداخت خواهد شد.

وی در پایان، از هموطنان درخواست کرد تا با صرفه‌جویی در مصرف این موهبت الهی و رعایت همه‌جانبه مسایل ایمنی، ضمن صیانت از این ثروت عظیم خدادادی، از جان و مال خود نیز مراقبت کنند.

کد خبر 630494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =