۲ انتصاب جدید در مدیریت نظارت بر تولید نفت و گاز شرکت ملی نفت

مدیر نظارت بر تولید نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران در دو حکم جداگانه معاون هماهنگی و نظارت بر تولید نفت و معاون هماهنگی و نظارت بر تحول نفت، گاز و فرآورده‌ها را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، هرمز قلاوند در احکام جداگانه‌ای ناصر محمود کلایه و علی امیدی را به‌ترتیب به سمت معاون هماهنگی و نظارت بر تحویل نفت، گاز و فرآورده و معاون هماهنگی و نظارت بر تولید نفت منصوب کرد. 

بر این اساس، در حکم علی امیدی به‌عنوان معاون هماهنگی و نظارت بر تولید نفت انجام مسئولیت‌هایی شامل نظارت بر شناسایی و بررسی میزان منابع و ذخایر نفت به‌منظور برآورد ظرفیت‌های مورد نیاز در انطباق با احتیاجات کشور، نظارت بر اجرای برنامه‌های کلان اکتشاف، توسعه و تولید نفت خام و مسئولیت نظارت بر اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها بر اساس اهداف، توجیهات، امکانات و مقدورات فنی - اقتصادی مورد تأکید قرار گرفته است.

همچنین در این حکم بر نظارت بر اجرای صحیح برنامه‌های ارتقای ضریب بازیافت مخازن بر اساس نتایج مخزن، نظارت و پیگیری پروژه‌های جمع‌آوری گازهای همراه، نظارت بر عملیات تزریق گاز و آب در مخازن نفتی و... تأکید شده است.

در حکم مدیر نظارت بر تولید نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران برای انتصاب ناصر محمود کلایه به‌عنوان معاون هماهنگی و نظارت بر تحویل نفت، گاز و فرآورده‌ها نیز مواردی مانند نظارت و هماهنگی بر تحویل خوراک به شرکت‌های پایین‌دستی دولتی و خصوصی، نظارت و هماهنگی بر تحویل نفت خام و میعانات گازی به مبادی صادراتی، نظارت و پیگیری پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌های شرکت ملی نفت ایران در حوزه انتقال و نظارت و کنترل شبکه توزیع نفت خام و مخازن ذخیره‌سازی در راستای استمرار و پایداری تولید نفت خام به عنوان مسئولیت‌های این معاونت مورد توجه قرار گرفته است.

کد خبر 630948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =