دومین نشست پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های شرکت مهندسی و توسعه نفت برگزار شد

دومین نشست پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های شرکت مهندسی و توسعه نفت برای پیش‌بینی تولید در ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۲ با حضور ابوذر شریفی، مدیرعامل این شرکت، مدیران، رؤسای ستادی، همچنین مجریان طرح‌ها برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت مهندسی و توسعه نفت، عباس گودرزی ارجمند، مدیر تولید شرکت متن در دومین نشست پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های شرکت مهندسی و توسعه نفت گفت: در این جلسه پیش‌بینی تولید چاه‌های میدان‌های مختلف ارائه و به موازات، مشکلات و تنگناهای تولید و ملزومات تحقق تولید در ۶ ماه دوم امسال بررسی شد.

وی ادامه داد: در این نشست به ضرورت اجرای برنامه‌های افزایش تولید از میدان یادآوران، همچنین تسریع در نصب پمپ‌های درون‌چاهی میدان یاران پرداخته شد و در خصوص دفع پساب در میدان پایدار غرب تصمیم‌هایی گرفتیم.

مدیر تولید شرکت متن درباره اهمیت برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح مباحث زیرسطحی و روسطحی میدان‌های چشمه‌خوش، دالپری و پایدار شرق یادآور شد: اولویت کنونی در این میدان‌ها رفع موانع موجود برای رسیدن و نگهداشت سقف تولید ۶۰ هزار بشکه در روز است.

گودرزی در پایان اظهار کرد: همسو با تعهد به جمع‌آوری گازهای مشعل از میدان‌های غرب کارون، شرکت مهندسی و توسعه نفت روزانه حدود ۱۰۰ میلیون فوت‌مکعب گاز از میدان یادآوران به کارخانه گاز و گاز مایع ۳۲۰۰ ارسال می‌کند.

کد خبر 631316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =