سیصدوشانزدهمین جایگاه سوخت منطقه فارس به بهره‌برداری رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: با گشایش و بهره‌برداری از یک جایگاه سوخت در شهر شیراز، شمار جایگاه‌های سوخت مایع استان به ۳۱۶ باب رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، اسدالله طاهری در آیین بهره‌برداری از جایگاه سوخت «نامداری» گفت: با بهره‌برداری از این جایگاه، تعداد مجاری عرضه سوخت مایع ناحیه مرکزی شیراز به ۱۰۲ باب رسید.

وی با اشاره به وضع مصرف سوخت در استان افزود: سهم ناحیه مرکزی شیراز از سوخت مصرفی در استان ۵۰ درصد است و به‌منظور سرعت بخشیدن به فرآیند سوخت‌رسانی در این ناحیه، توسعه کمّی و کیفی جایگاه‌ها در اولویت‌ قرار گرفته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس با بیان اینکه یکی از برنامه‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران برای توسعه زیرساخت‌ها در حوزه سوخت‌رسانی حمایت از بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این حوزه به‌ویژه احداث جایگاه در محورهای شهرهای کوچک و روستا است، اظهار کرد: این جایگاه با سرمایه‌گذاری حدود ۱۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در زمینی به مساحت هزار مترمربع در محور سیاخ دارنگون – روستای بابا ایور با ظرفیت ۹۰ هزار لیتر افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

این جایگاه با هشت نازل، دو فرآورده بنزین و نفت‌گاز را توزیع می‌کند و زمینه اشتغال مستقیم ۶ نفر را نیز فراهم آورده و دارای زیرساخت‌هایی همچون سیستم پرداخت الکترونیکی، کیف پول، طرح کهاب و دیسپچینگ است.

کد خبر 631550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =