جزئیات حادثه در پالایشگاه گاز پارسیان اعلام شد

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز پارسیان جزئیات حادثه در این مجموعه و درگذشت یکی از کارکنان را تشریح کرد.

محمدحسین بهزادی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا توضیح داد: عملیات تعمیرات اساسی به‌عنوان فرآیندی پیشگیرانه برای افزایش قابلیت اطمینان و سطح دسترس‌پذیری تجهیزات و ظرفیت تولید واحدهای عملیاتی است و این مأموریت و رسالت با هدف خدمت‌رسانی به مردم پیش از آغاز فصل سرد سال از سوی کارکنان جهادگر شاغل در صنعت گاز انجام می‌شود.

وی افزود: متأسفانه صبح روز جمعه (۲۱ مهرماه) در حین تعمیر مشعل پالایشگاه و در اثر انفجار جزئی و لحظه‌ای، یک نفر از کارکنان شرکت پیمانکاری فعال در عملیات تعمیرات اساسی دچار حادثه سقوط از ارتفاع شد.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز پارسیان ادامه داد: با کمال تأسف، با وجود حضور به‌موقع و تلاش فراوان همکاران تیم پزشکی و  ایمنی و آتش نشانی مستقر در محل حادثه، یکی از کارکنان متخصص، خدوم و ساعی مربوط به پیمانکار تعمیرات اساسی در راه خدمت‌رسانی به مردم در این حادثه جان به جان آفرین تسلیم کرد و پالایشگاه پارسیان را در غم و اندوه فرو برد و بی‌شک خدمت صادقانه و ارزشمند ایشان در یادها و خاطرات همکاران، جاودانه و ماندگار خواهد بود.

بهزادی ضمن تسلیت به خانواده محترم ایشان و دیگر همکاران اعلام کرد: بررسی علل وقوع این حادثه از سوی گروهی متخصص از اچ‌اس‌ئی وزارت نفت در حال انجام است که اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 631653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =