هدف از پدافند غیرعامل صیانت از پایداری تولید است

چالش‌ها و مسائل عمده شرکت نفت و گاز آغاجاری در حوزه پدافند غیرعامل بررسی و مهم‌ترین هدف این پدافند صیانت از پایداری تولید عنوان شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد تقی‌زاده، مدیرعامل این شرکت گفت: واقعیت این است که هیچ حوزه‌ای از تهدیدها مصون نیست، اما اگر همه کنار هم باشیم اتفاقی نخواهد افتاد.

وی افزود: شرکت نفت و گاز آغاجاری در زمینه پدافند غیرعامل با پشتوانه همکاران کارهای بزرگی انجام داده که در سطح وزارت نفت سرآمد است، مانند تدوین پروتکل، نوشتن طرح‌های دفاعی لازم، شرح نیاز سیستم‌های الکترونیکی که در کارگروه فنی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تصویب شده است و منتظر تصویب در سطح وزارت نفت هستیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری با تأکید بر ضرورت توجه به تهدید حوزه‌های مختلف بیولوژیکی، ورزشی، فرودگاهی و آموزشی خواستار تدوین و تصویب طرح‌های پدافندی از سوی همه اداره‌های عملیاتی و خدماتی شد.

در این نشست علی شکیباکیا، رئیس اچ‌اس‌ئی و پدافند غیرعامل شرکت بهره‌برداری آغاجاری نیز با تأکید بر ضرورت توجه پدافند غیرعامل در بخش‌های مختلف عملیاتی، بهداشتی و درمانی گفت: در این زمینه برنامه‌ریزی لازم برای تشکیل کارگروه در اداره‌های مختلف انجام‌شده و ان‌شاءالله با همکاری و ایجاد انگیزه و گزارش به‌موقع همه همکاران، شاهد پیشرفت شرکت نفت و گاز آغاجاری در این حوزه باشیم.

بر پایه این گزارش، دسته‌بندی سرمایه‌ها، شناسایی تهدیدها و آسیب‌پذیری‌ها، تحلیل ریسک، تهدید و سناریوی پایه، کاهش آسیب‌پذیری و مصون‌سازی، پایش دوباره تهدیدها و روزآمد کردن اقدام‌ها بخشی از مسائل مطرح‌شده در این نشست بود.

کد خبر 631833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =