حمایت هلدینگ پارسیان از جذب منابع مالی برای افزایش پیشرفت طرح پتروشیمی کیان

مدیرعامل شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان از حمایت همه‌جانبه این شرکت به‌منظور جذب منابع مالی از محل فاینانسورهای در حال مذاکره برای پیشرفت و توسعه کیان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی کیان، اسماعیل قنبری ضمن بازدید از فرآیند پیشرفت و فعالیت کارگاه‌های سایت در نشست شورای مدیران شرکت پتروشیمی کیان اعلام کرد: این شرکت برای جذب منابع مالی از محل فاینانسورهای در حال مذاکره، با هدف پیشرفت و توسعه کیان حمایت خواهد کرد.

وی بر ضرورت حمایت سهامداران برای رفع تعهدهای ارزی کیان تأکید و تلاش مجموعه مدیریتی کیان را برای پیگیری از مبادی ذی‌ربط مطالبه کرد.

مدیرعامل شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان ادامه داد: برای رفع موانع پیش‌رو با تعهدات ارزی و تأمین منابع مورد نیاز، مذاکره پارسیان با دیگر سهامدار برای هماهنگی و مساعدت همه‌جانبه به کیان انجام و مجدانه پیگیری لازم برای این مهم انجام خواهد شد.

قنبری بر برنامه‌ریزی زمان‌بندی‌شده برای مدیریت امور جاری از سوی تیم مدیریتی کیان و پیگیری مستمر تا حصول نتیجه برای تأمین و تخصیص منابع مالی مورد نیاز برای پرداخت صورت وضعیت‌های تأییدشده ازسوی سهامداران اصلی (پارسیان و پتروفرهنگ) را تأکید کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری نشست برنامه‌ریزی و مدیریتی با شرکت اویک و تعیین تکلیف نقشه راه ادامه کار و کالاهای ثبت‌سفارش‌شده از امور مهم شرکت کیان است، ادامه داد: پیگیری مستمر و اعلام نتایج برای سهامداران ضرورت دارد.

مدیرعامل شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان گفت: شرکت پارسیان به جد ترخیص کالاهای موجود پروژه کیان در گمرک را پیگیری خواهد کرد.

عبدالله یاوری، عضو هئیت مدیره و مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیان هم در این نشست با قدردانی از اهتمام، جدیت و پیگیری مجدانه و مساعدت همه‌جانبه سهامداران به‌ویژه شرکت هلدینگ پارسیان در پیگیری امور توسعه‌ای  کیان، مهم‌ترین موانع پیشرفت پروژه پتروشیمی کیان را مشکلات حقوقی و قضایی در تعهدات ارزی بانک عامل و ترخیص کالاها از گمرگ و تأمین منابع مالی و اعتباری برای تکمیل پروژه کیان عنوان کرد.

کد خبر 631883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =