توزیع ۵ میلیون لیتر آب‌ آشامیدنی میان روستاهای دچار تنش‌ آبی مسجدسلیمان

رئیس اداره ترابری شرکت‌ بهره‌برداری نفت‌ و گاز مسجدسلیمان گفت: در پنج ماه نخست امسال بیش از ۵ میلیون لیتر آب‌ آشامیدنی میان روستاهای دچار تنش آبی شهرستان مسجدسلیمان توزیع شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت‌ بهره‌برداری نفت‌ و گاز مسجدسلیمان، عبدالعظیم احمدفخرالدین گفت: در این اقدام در قالب خدمات عام‌المنفعه این شرکت و طی ۳۳۶ سرویس، بیش از ۵ میلیون و ۳۷۶ لیتر آب شرب میان ۴۴ اداره و روستاهای شهرستان مسجدسلیمان توزیع شد.

شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان همسو با ارائه خدمات‌ عام‌المنفعه و به‌منظور کاهش مشکل شهروندان و روستاییان، در سال‌های اخیر با استفاده از ظرفیت تانکرهای آب‌رسان اداره ترابری به توزیع آب‌شرب میان روستاهای واقع در حوزه عملیاتی اقدام و در مدیریت بحران تنش آبی شهرستان مسجدسلیمان نقش زیادی ایفا کرده است.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از شرکت‌های تابع شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است که در زمینه بهره‌برداری، فرآورش و انتقال نفت خام و گاز طبیعی فعالیت می‌کند.

ظرفیت تولید نفت خام این شرکت به‌طور میانگین معادل ۱۷۰ هزار بشکه در روز است و به‌طور میانگین روزانه ۳۵۰ میلیون فوت‌مکعب (معادل ۱۰ میلیون مترمکعب) گاز طبیعی نیز تولید می‌کند.

کد خبر 631946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =