پذیرش ریسک و مسئولیت تصمیم‌گیری‌ها برای پیشرفت در پروژه‌ها الزامی است

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تأکید بر اینکه برای پیشرفت پروژه‌ها باید ریسک و مسئولیت تصمیم‌گیری‌ها را بپذیریم، تصریح کرد: برای آنکه در مقابل آیندگان سربلند باشیم نباید همان راه گذشتگان را که منتقد آن هستیم برویم.

به گزارش شانا به نقل از شرکت صنایع پلیمر گچساران، آخرین وضع طرح پلیمر گچساران امروز (چهارشنبه، ۱۷ آبان‌ماه) با حضور حسن نشان‌زاده مقدم، معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار و جمعی از مدیران ارشد گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس بررسی و تصمیم‌های لازم برای تسریع اجرای این پروژه اخذ شد.

در این نشست، پیشرفت کلی طرح پلیمر گچساران ۲۳.۷ درصد و پیشرفت مهندسی ۶۲.۴۴ درصد اعلام شد و با اشاره به برنامه زمان‌بندی و الحاقیه جدید و آغاز به کار شرکت EIED (شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی) در طرح پلیمر گچساران، بر سرعت گرفتن اجرای طرح از ماه جاری تأکید شد.

نشان‌زاده با بیان اینکه طرح پلیمر گچساران جزو پروژه‌های حیاتی و اولویت‌دار برای هلدینگ خلیج فارس است، اظهار کرد: مدیرعامل و تیم این شرکت، مدیریت طرح و پیمانکار این طرح از نظر فنی به درجه‌ای از بلوغ رسیدند که برای پروژه‌های HDPE می‌توانند مرجع باشند.

وی با اشاره به تغییر رویکرد در پیگیری و اجرای پروژه‌ها در هلدینگ خلیج فارس گفت: باید برای پیشرفت پروژه‌ها، ریسک و مسئولیت تصمیم‌گیری را بپذیریم و بهترین و سریع‌ترین تصمیم را برای حل چالش‌ها و مشکلات طرح‌ها بگیریم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس تأکید کرد: نمی‌شود گذشتگان را نقد کرد و همان راه را رفت، اگر ما هم همان راه را برویم، مورد نقد آیندگان واقع می‌شویم و برای آنکه در برابر آیندگان سربلند باشیم، باید راهی متفاوت از گذشته برویم.

در ادامه این نشست با اشاره به اهمیت طرح پلیمر گچساران برای تکمیل زنجیره ارزش الفین، بر استفاده حداکثری از نیروی انسانی بومی گچساران و نیروهای باتجربه بومی الفین گچساران در این طرح تأکید شد.

کد خبر 632795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =