پارک پلی‌پروپیلن خلیج‌فارس در منطقه آزاد مهران جانمایی شد

استاندار ایلام با بیان اینکه بهترین نقطه منطقه آزاد مهران برای احداث پارک پتروشیمیایی پلی‌پروپیلن انتخاب شده است، گفت: این پارک حداقل ۲ هزار و ۵۰۰ اشتغال مستقیم و غیرمستقیم در قالب ۹۰ طرح ایجاد خواهد کرد که ۵۰ طرح در فاز اول و ۴۰ طرح در فاز دوم اجرا خواهد شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، امروز (چهارشنبه، ۲۴ آبان‌ماه) در ادامه سفر علی‌عسکری و مدیران ارشد هلدینگ خلیج‌فارس به استان ایلام، پارک پتروشیمیایی پلی‌پروپیلن با حضور استاندار ایلام، فرماندار و رئیس منطقه آزاد مهران و جمعی از مسئولان استان جانمایی شد.

حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام در این آیین با تقدیر ویژه از مدیرعامل هلدینگ خلیج‌فارس و با اشاره به نشست‌های متعددی که در هلدینگ خلیج‌فارس در باره پتروشیمی ایلام و پارک پلی‌پروپیلن انجام شد، اظهار کرد: با حمایت مدیرعامل و هیئت‌مدیره هلدینگ، این پارک در منطقه آزاد مهران ایجاد خواهد شد که نقش مهمی در اشتغال جوانان منطقه دارد.

وی تصریح کرد: پارک پتروشیمیایی پلی‌پروپیلن، حداقل ۲ هزار و ۵۰۰ شغل مستقیم و غیرمستقیم در قالب ۹۰ طرح ایجاد خواهد کرد که ۵۰ طرح در فاز اول و ۴۰ طرح در فاز دوم اجرا خواهد شد.

استاندار ایلام با بیان اینکه بهترین نقطه منطقه آزاد مهران برای احداث این پارک انتخاب شده است، ادامه داد: این منطقه، منطقه صفر مرزی ماست و با توجه‌ به اینکه کشور عراق به «کنوانسیون تیر» ملحق شده، صادرات محصول از اینجا تا دریای مدیترانه و بندر لاذقیه به‌سهولت انجام خواهد شد.

بهرام‌نیا یادآور شد: احداث این پارک از مصوبات سفر اول رئیس‌جمهوری به استان ایلام بود که با اهتمام هلدینگ خلیج‌فارس، اجرایی می‌شود و منطقه و مردم از موهبت آن بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 633125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =