آغاز پیش راه‌اندازی واحد جداسازی ۴۶۰۰ در طرح پتروشیمی ارغوان‌گستر ایلام

عملیات پیش راه‌اندازی واحد ۴۶۰۰ طرح پتروشیمی ارغوان‌گستر برای خالص‌سازی پروپیلن گرید شیمیایی و تولید پروپیلن گرید پلیمری آغاز شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی ارغوان‌گستر ایلام عصر سه‌شنبه (۲۳ آبان‌ماه) با حضور علی‌عسکری مدیرعامل و مدیران ارشد هلدینگ خلیج‌فارس، عملیات پیش راه‌اندازی این واحد با تلاش متخصصان داخلی و در سرویس  قرار گرفتن خطوط یوتیلیتی (هوا، هوای ابزار دقیق، بخار و...) به طور رسمی آغاز شد. 

علی‌عسکری در این بازدید با بیان اینکه ایلام سرزمین فداکاری و دروازه عتبات‌عالیات است، وجود چنین شرکت‌هایی را منشأ خیر و برکت دانست و با اشاره به نیاز کشور به محصول پلی‌پروپیلن و واردات آن، راه‌اندازی شرکت پتروشیمی ارغوان‌گستر ایلام را یکی از اهداف هلدینگ خلیج‌فارس به‌منظور تأمین بخشی از این نیاز داخل عنوان کرد.
وی با ابراز رضایت از پیشرفت طرح شرکت پتروشیمی ارغوان‌گستر ایلام، دستوراتی برای تأمین مالی به‌منظور تکمیل و راه‌اندازی این پروژه داد.

در این بازدید نشان‌زاده معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار هلدینگ خلیج‌فارس، رشید قانعی مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج‌فارس، مهرداد عظیمی معاون وزیر تعاون، کار و  اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای و جمعی از مدیران استانی حضور داشتند.

کد خبر 633126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =