یکصدوهشتادوپنجمین جایگاه سوخت آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از راه‌اندازی یکصدوهشتادوپنجمین جایگاه عرضه سوخت منطقه با هدف ارتقای خدمت‌رسانی و تحقق حقوق شهروندی در استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، ناصر راشدی در این باره گفت: با تلاش و پیگیری مدیریت و مسئولان منطقه و تعامل و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، جایگاه اختصاصی «قراملک» به‌عنوان هفتادویکمین جایگاه عرضه سوخت ناحیه مرکزی در کلانشهر تبریز راه‌اندازی شد و در مدار سوخت‌رسانی قرار گرفت.

وی افزود: این جایگاه در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۱۸۶ مترمربع و با سرمایه‌ای حدود ۴۰۰ میلیارد ریال در این شهر احداث و با راه‌اندازی آن برای پنج نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد شده است.

مدیر منطقه آذربایجان شرقی اظهار کرد: این جایگاه با دو سکوی بنزین و دو سکوی نفت‌گاز در مجموع با هشت دستگاه تلمبه دونازله و دو مخزن ذخیره‌سازی سوخت با ظرفیت بالغ بر ۱۰۰ هزار لیتر آماده ارائه بنزین و نفت‌گاز به شهروندان و مراجعان است.

بر پایه این گزارش، این جایگاه نهمین جایگاه عرضه سوخت منطقه آذربایجان شرقی است که امسال به بهره‌برداری رسیده و به‌صورت شبانه‌روزی برای خدمت‌رسانی به شهروندان فعال است.

کد خبر 633549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =