گشایش یکصد و هشتاد و ششمین جایگاه عرضه سوخت منطقه آذربایجان شرقی

جایگاه اختصاصی «رضایی مرند» به عنوان یکصدوهشتادوششمین جایگاه عرضه سوخت منطقه آذربایجان شرقی همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیریت و مسئولان منطقه و شهرستان مرند به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، ناصر راشدی، مدیر منطقه آذربایجان شرقی در آئین گشایش این جایگاه عرضه سوخت، با تبریک چهل و پنجمین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و تاکید بر حفظ ارزش‌های نظام و اهداف بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) گفت: به منظور خدمت‌گزاری به مردم شریف با پیگیری و نظارت مدیریت و مسئولین منطقه و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، ۱۰ باب جایگاه اختصاصی جدید امسال در سطح منطقه بهره‌برداری و عملیاتی شده است.

وی با اشاره به اینکه این جایگاه سوخت سیزدهمین جایگاه عرضه ناحیه مرند است، افزود: این جایگاه در زمینی به مساحت هزار و ۸۲۲ مترمربع با هزینه حدود ۱۲۰ میلیارد تومان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورودی شهرستان مرند به بهره‌برداری رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی بیان کرد: این جایگاه دارای سه سکوی بنزین معمولی و سوپر با چهار دستگاه تلمبه دو نازله، دو دستگاه تلمبه چهار نازله با اشتغال‌زایی برای ۱۲ نفر آماده ارائه خدمات سوخت‌رسانی به مردم عزیز است.

راشدی تصریح کرد: این جایگاه با تعداد سه سکوی سی‌ان‌جی و سه دستگاه دیسپنسر و شش نازل با رعایت استانداردهای لازم مورد بهره‌برداری قرار گرفته که ماهانه به‌طور میانگین ۵۰۰ هزار لیتر در مصرف بنزین صرفه‌جویی می‌شود.

کد خبر 637582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =