مطالبات بانوان صنعت نفت به‌طور مستمر پیگیری می‌شود

مشاور مدیرعامل در امور زنان و خانواده شرکت ملی نفت ایران گفت: تبعیض جنسیتی را در هیچ سطحی نمی‌پذیریم و برای پیگیری مشکلات بانوان باید از فضای چانه‌زنی خارج شویم و با اشراف به بسترهای قانونی و مقررات از راه اصولی مطالبات را دنبال کنیم و راه‌حل ارائه دهیم.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، خدیجه گودرزی، مشاور مدیرعامل در امور زنان و خانواده شرکت ملی نفت ایران روز چهارشنبه (هشتم آذرماه) طی  پانزدهمین نشست هم‌اندیشی شبکه مشاوران امور زنان و خانواده شرکت ملی نفت ایران که به‌منظور تبادل‌نظر مشاوران و بحث و بررسی درباره مسائل، مشکلات و چالش‌های بانوان شاغل در شرکت ملی نفت ایران برگزار شد، در جریان مشکلات بانوان در شرایط کاری مختلف قرار گرفت.

وی برقراری ارتباط مستمر و سازنده با مدیرعامل و مدیر منابع انسانی شرکت متبوع را از وظایف مشاوران امور زنان و خانواده خواند و گفت: با توجه به قدرت اجرایی مدیریت منابع انسانی، بیشترین اثرگذاری در رفع مشکلات و چالش‌های بانوان معزز از این طریق متصور است.

مشاور مدیرعامل در امور زنان و خانواده شرکت ملی نفت ایران با اشاره به تعدد قراردادها و تنوع شرایط کاری در صنعت نفت گفت: تبعیض جنسیتی را در هیچ سطحی نمی‌پذیریم و برای پیگیری مشکلات بانوان باید از فضای چانه‌زنی خارج شویم و با اشراف به زمینه‌های قانونی و مقررات از راه اصولی مطالبات را دنبال کنیم و راه‌حل ارائه دهیم.

توجه به سلامت بانوان شاغل

گودرزی با اشاره به اهمیت و لزوم توجه به مقوله سلامت جسمی و روانی بانوان شاغل گفت: در این زمینه با همکاری سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و مرکز مشاوره،  بسته خودمراقبتی تهیه کرده‌ایم که به‌زودی برای اجرا به مشاوران ابلاغ می‌شود.

وی ادامه داد: این بسته شامل آموزش‌های موردنیاز بانوان با توجه به مشغله کاری آنهاست و از آنجا که خانم‌های شاغل وظیفه مراقبت از سلامت اعضای خانواده را نیز تا حدی عهده‌دار هستند کمک بزرگی به آنها برای ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی خانواده خواهد بود.

در ادامه نشست، کارگاه آموزشی با عنوان «قوانین سیر تحول رویکردهای مهم در حوزه زنان و خانواده» ویژه مشاوران امور زنان و خانواده برگزار و پرسش‌های بانوان حاضر در نشست مطرح و به بحث و بررسی گذاشته شد.

پانزدهمین نشست هم‌اندیشی شبکه مشاوران امور زنان و خانواده شرکت ملی نفت ایران روز چهارشنبه (هشتم آذرماه) در اهواز برگزار شد.

کد خبر 633936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =