استقبال عکاسان ۶۳ کشور از جشنواره بین‌المللی عکس پارس

عکاسان ۶۳ کشور از نخستین دوره جشنواره بین‌المللی عکس پارس استقبال کردند.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه پارس، نخستین دوره جشنواره بین‌المللی عکس پارس ۲۰۲۳ با برنامه‌ریزی مدیریت روابط عمومی و تشریفات سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، همکاری روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگی فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) برگزار می‌شود.

سیدمحمدباقر یوسف‌زاده، مدیر روابط عمومی و تشریفات سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به حمایت مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس از برگزاری این رویداد و تصویب آن در شورای فرهنگی این سازمان گفت: همسو با ایفای نقش مسئولیت اجتماعی در زمینه حمایت از هنر عکاسی و با هدف توسعه این هنر در میان جوانان، حمایت از جوانان مستعد و هنرمند، همچنین معرفی ظرفیت‌های منطقه ویژه پارس، این جشنواره برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: نخستین دوره این رویداد در سه بخش «صنعت نفت»، «خانواده»، «محیط زیست و گردشگری» برگزار می‌شود که عکاسانی از ۶۳ کشور آثار خود را در این بخش‌ها به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

دبیر جشنواره عکس پارس با بیان اینکه داورانی از کشورهای ایران، عمان و بلژیک داوری آثار این دوره را انجام دادند، افزود: نتایج جشنواره مشخص شده است و آیین پایانی و معرفی برگزیدگان این جشنواره به‌زودی برگزار می‌شود.

یوسف‌زاده در پایان تصریح کرد: رونمایی از کتاب جشنواره و برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده نیز همزمان با آیین پایانی برگزار خواهد شد.

کد خبر 633938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =