بهسازی جاده دسترسی به روستای پاگچ لَهبَری به همت نفت و گاز مسجدسلیمان

عملیات اجرایی پروژه بهسازی و بازسازی جاده قدمگاه امام رضا (ع) مسجدسلیمان تا روستای پاگچ لَهبَری به طول ۵.۶ کیلومتر آغاز شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، علیرضا هیهاوند، مدیرعامل این شرکت گفت: پروژه بهسازی جاده دسترسی قدمگاه امام رضا (ع) تا روستای پاگچ لَهبَری که در چارچوب اقدام‌های عام‌المنفعه از سوی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شده است، برای بهسازی ۵.۶ کیلومتر مسیر سخت‌گذر شامل بهسازی مسیر، احداث کانال هدایت آب‌های سطحی و دیوار حائل، چند دهانه پل، آسفالت و نصب گاردریل با مبلغ اولیه ۳۶۴ میلیارد ریال با نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت به پیمانکار واگذار شد که با اجرای آن مسیر دسترسی به منطقه جاده مسجدسلیمان - اهواز تقریباً ۲۰ کیلومتر کوتاه‌تر و از حجم ترافیک جاده‌ای فعلی کاسته خواهد شد.

وی با برشمردن بخشی از پروژه‌های در دست اقدام شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از جمله بهسازی جاده جابالون، بهسازی جاده نی نردبان به روستای شکرآب، بهسازی مصلی نماز جمعه و... اظهار کرد: همه اقدام‌ها و خدمات ارائه‌شده به جوامع همجوار نشأت‌گرفته از نگاه دولت سیزدهم در محرومیت‌زدایی است.

پیمان مولایی، فرماندار مسجدسلیمان نیز طی سخنانی با قدردانی از اقدام‌ها و خدمات ارائه‌شده شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: پروژه‌های خوبی از سوی مجموعه نفت تعریف و در شرف اجرا است که با به سرانجام رسیدن آنها شاهد بهبود شرایط و رفع بخشی از مشکل‌ها خواهیم بود.

وی افزود: این پروژه نقش مهم راهبردی و پدافندی در ارتباط سریع و آسان شهروندان مناطق شرقی و جنوب شرقی مسجدسلیمان به اهواز ایفا خواهد کرد و زمان سفر این عزیزان را کوتاه‌تر می‌کند و سبب دسترسی روستاییان این مسیر به مراکز بهداشتی درمانی مسجدسلیمان می‌شود.

فرماندار مسجدسلیمان مجموعه اقدام‌های جاری شرکت ملی نفت ایران را همسو با سیاست‌های محرومیت‌زدایی دولت مردمی دانست و از توجه و اهتمام مدیران عامل شرکت ملی نفت و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در رفع مشکلات جوامع پیرامونی قدردانی کرد.

کد خبر 634141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =