جاده دسترسی قدمگاه امام رضا (ع) تا روستای تنگ‌تلفن به همت نفت بهسازی می‌شود

پروژه بازسازی و بهسازی جاده دسترسی قدمگاه امام رضا(ع) تا روستای تنگ‌تلفن از سوی شرکت‌ بهره‌برداری نفت‌ و گاز مسجدسلیمان آغاز شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت‌ بهره‌برداری ‌نفت و گاز مسجدسلیمان، جاده میان قدمگاه امام رضا (ع) منطقه تمبی شهر مسجدسلیمان تا روستای تنگ‌تلفن در منطقه لَهبَری که از قدیمی‌ترین جاده‌های موجود در منطقه است، بازسازی و بهسازی می‌شود.

در این اقدام که در راستای ارائه خدمات عام‌المنفعه شرکت‌ بهره‌برداری‌ نفت‌ و گاز مسجدسلیمان به شهروندان انجام می‌شود، مسافت ۵ هزار و ۶۰۰ متری این جاده با صرف اعتبار ۳۶۴ میلیارد ریالی بازسازی و بهسازی خواهد شد.

عملیات اجرایی این پروژه که تجهیز کارگاه و نقشه‌برداری آن در روزهای پیش از سوی پیمانکار مربوطه آغاز شده است، طی ۱۲ ماه به سرانجام خواهد رسید.

با این اقدام شرکت بهره‌برداری نفت‌ و گاز مسجدسلیمان در صورت بروز حادثه‌ای همچون ریزش و رانش کوه که منجر به مسدود شدن جاده فعلی مسجدسلیمان - اهواز بشود، امکان استفاده از این جاده برای دسترسی و انجام سفر وجود خواهد داشت.

زمان سفر شهروندان بخش شرقی و جنوب شرقی مسجدسلیمان به شهر اهواز با استفاده از این جاده به مقدار ۲۰ تا ۳۰ دقیقه کاهش یافته و روستاییان ساکن در این مسیر، زمان کوتاه‌تر و ایمن‌تری را برای رسیدن به مرکز شهرستان‌ مسجد سلیمان صرف خواهند کرد، ضمن آنکه در مصرف سوخت نیز صرفه‌جویی می‌شود. شرکت‌ بهره‌برداری‌ نفت‌ و گاز مسجدسلیمان در کاهش آلاینده‌های فسیلی هوا و حفاظت‌ از محیط‌زیست گام بلند و ارزنده‌ای برداشته است.

کد خبر 633042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =