صرفه‌جویی ۱۵ میلیارد ریالی با راه‌اندازی ایستگاه مخابراتی بی‌بیان مسجدسلیمان

عملیات راه‌اندازی و بهره‌برداری از ایستگاه مخابراتی بی‌بیان با همت متخصصان جوان اداره مخابرات شرکت‌ بهره‌برداری نفت‌ و گاز مسجدسلیمان با موفقیت انجام و سبب صرفه‌جویی ۱۵ میلیارد ریالی در بودجه این شرکت شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت‌ بهره‌برداری نفت‌ و گاز مسجدسلیمان، ایرج باقری، رئیس اداره مخابرات این شرکت گفت: این اقدام در پی لغو مجوز استفاده از لینک رادیویی ایستگاه‌ شهنی - بی‌بیان به دستور سازمان تنظیم‌ مقررات و ارتباطات کشور، همچنین قطع ارتباط تلفنی اداره‌ شیمیایی نفت، موزه نفت، باشگاه گلف و منازل سازمانی مستقر در منطقه بی‌بیان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در پروژه طرح جامع مخابراتی نفت مسجدسلیمان، طرح نصب مرکز تلفن جدید و ایستگاه مخابراتی مایکروویو اختصاصی پیش‌بینی شده بود، افزود: این طرح به‌ دلایلی اجرایی نشد تا اداره مخابرات با استفاده از دانش و تجربه نیروهای متخصص خود به‌دنبال رفع این مشکل باشد.

رئیس اداره مخابرات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اظهار کرد: عملیات راه‌اندازی ایستگاه همراه با نصب پروگرام و راه‌اندازی لینک ارتباطی مایکروویو با استفاده از تخصص و تعهد کارکنان جوان این اداره انجام و سبب صرفه‌جویی ۱۵ میلیارد ریالی در بودجه شد، ضمن آنکه ظرفیت ارتباطی نیز از ۲E۱ به ۱۶E۱ ارتقا یافت.

باقری درباره اقدام‌های انجام‌شده در این پروژه گفت: اجرای سیستم اتصال زمین (ارتینگ)، دیوارکشی، نصب سینی و فیدر کابل، نصب سیستم تغذیه شارژر، نصب تابلوی برق DC، تعمیر و سرویس مرکز تلفن ۲۰۰ شماره‌ای، تعمیر و سرویس اینورتر، نصب MDF دیواری، کابل‌اندازی و کانکشن به تعداد هزار و ۲۰۰ زوج از اقدام‌های انجام‌شده است.

راه‌اندازی ایستگاه مخابراتی بی‌بیان در حالی انجام می‌شود که اداره مخابرات شرکت بهره‌برداری نفت‌ و گاز مسجدسلیمان توانسته است لینک ارتباطی مایکروویو شهنی - ولی عصر(عج) را که از لینک‌های طرح جامع مخابراتی این شرکت به‌شمار می‌آید، با موفقیت و با تکیه بر دانش، تعهد و تخصص کارشناسان خود راه‌اندازی کند و به بهره‌برداری برساند.

کد خبر 632678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =