ناترازی در حوزه انرژی یک تهدید و یک فرصت بزرگ است

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ناترازی که در برخی حوزه‌ها مانند انرژی وجود دارد که تهدیدی بزرگ است، گفت: باید در نظر داشت که همین‌جا هم بزرگ‌ترین فرصت ما برای تأمین منابع به شمار می‌آید که هم مردم از آن منفعت ببرند و هم دولت از این طریق بتواند با تأمین منابع پروژه‌های خود را پیش ببرد.

به‌ گزارش شانا به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف در نشست مشترک مجلس و دولت که امروز (سه‌شنبه، ۱۴ آذرماه) در صحن مجلس با حضور سیدابراهیم رئیسی، اعضای کابینه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز مجلس برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی از رئیس‌جمهوری و اعضای کابینه دولت سیزدهم برای حضور در این نشست، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های این دولت این است که در مناسبت‌های مختلف در مجلس حضور یافته است که از این بابت تشکر ویژه داریم.

وی افزود: امروز همدلی و همکاری بین دولت و مجلس یک ضرورت و وظیفه است که خواست رهبر معظم انقلاب و مردم در شرایط و مشکلات امروز است و البته همین‌طور هم است و به‌طور حتم افرادی هستند که دوست داشته باشند اختلاف سلیقه و مباحث کارشناسی را به اختلاف میان قوا تبدیل کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تأکید کرد: هرگز چنین چیزی (اختلاف میان قوا) در جبهه انقلاب اتفاق نخواهد افتاد، زیرا ما وظیفه‌ای جز این نداریم که به آن عمل کنیم. از سوی دیگر هم دوستان من در مجلس شاهدند که این موضوع را وظیفه دینی و اخلاقی خود در مجلس می‌دانم.

قالیباف با اشاره به ناترازی که در برخی حوزه‌ها مانند انرژی وجود دارد که تهدیدی بزرگ است، اظهار کرد: باید در نظر داشت که همین‌جا هم بزرگ‌ترین فرصت ما برای تأمین منابع به شمار می‌آید که هم مردم از آن منفعت ببرند و هم دولت از این طریق بتواند با تأمین منابع، پروژه‌های خود را پیش ببرد.

کد خبر 634143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =