«شرکت ملی گاز»؛ دستگاه برتر اجرایی در همکاری‌های پژوهشی با دانشگاه‌ها

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با اهدای لوح سپاس، شرکت ملی گاز ایران را به پاس همکاری اجرایی و صنعتی با دانشگاه‌ها به‌عنوان دستگاه اجرایی برتر در زمینه همکاری‌های پژوهشی و فناورانه معرفی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سی‌و‍‌ششمین نشست مدیران ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی به میزبانی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، روز یکشنبه (۱۹ آذرماه) با معرفی شرکت ملی گاز ایران به‌عنوان دستگاه‌ برتر اجرایی در این عرصه برگزار شد.

در این نشست، با اهدای لوح سپاس و نماد دستگاه اجرایی برتر به مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، از اقدام‌های این شرکت در حوزه همکاری‌های پژوهشی و فناورانه و همکاری اجرایی و صنعتی با دانشگاه‌ها قدردانی شد.

شایان ذکر است در این دوره از بین همه دستگاه‌های اجرایی کشور، تنها سه شرکت ملی گاز ایران، مپنا و ایمیدرو حائز عنوان دستگاه‌های اجرایی برتر شدند. افزون بر این از رؤسای دانشگاه، استادان، پژوهشگران و طرح‌های برتر نیز قدردانی شد.

بر اساس این گزارش، شرکت ملی گاز ایران از جمله شرکت‌های پیشرو در زمینه همکاری صنعت با دانشگاه است که اعتبارات ارزی و ریالی قابل توجهی به این حوزه اختصاص داده و عمده تولیدات داخلی و ساخت بار اول این شرکت، محصول همکاری با دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان است؛ از جمله این دستاوردها می‌توان به ساخت توربین ملی و اجرای پروژه هوشمندسازی کنتورهای گاز اشاره کرد.

«شرکت ملی گاز ایران» دستگاه برتر اجرایی در زمینه همکاری‌های پژوهشی با دانشگاه‌ها شد

کد خبر 634440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =