آیین بزرگداشت روز دانشجو در دانشکده نفت تهران برگزار شد

آیین بزرگداشت روز دانشجو با حضور معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری و رئیس دانشگاه صنعت نفت در سالن اجتماعات دانشکده نفت تهران برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از دانشگاه صنعت نفت، به‌ مناسبت گرامیداشت روز دانشجو آیینی روز یکشنبه ۱۹ آذرماه با حضور وحیدرضا زیدی‌فرد، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری، محمد چهاردولی، رئیس دانشگاه صنعت نفت، مهدی رستمی، رئیس دانشکده نفت تهران، معاونان و استادان دانشکده و دانشجویان در سالن اجتماعات دانشکده نفت تهران برگزار شد.

در ابتدای این آیین، رئیس دانشکده نفت تهران با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره نفت و گاز گفت: باید افزون بر بخش‌های فنی، در بخش‌های حقوق نفت گاز و اقتصاد نفت و گاز کار کنیم و در این زمینه‌ها مطالعات علمی داشته باشیم.

در ادامه رئیس دانشگاه صنعت نفت با تبریک روز دانشجو، با اشاره به نگاه ویژه مسئولان وزارت نفت به دانشگاه صنعت نفت و سخنان مقام معظم رهبری درباره علم به‌عنوان مهم‌ترین ابزار پیشرفت و اقتدار ملی جامعه اظهار کرد: دانشگاه محل تربیت مدیران آینده ایران اسلامی است و اگر به‌خوبی تربیت شوند آینده کشور نیز خوب خواهد شد.

چهاردولی با بیان اینکه در این سال‌ها دانشگاه صنعت نفت مورد کم‌لطفی واقع شده است، گفت: تلاش ما این است که زیرساخت‌های دانشگاه را بهبود دهیم.

معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری نیز در ادامه اظهار کرد: تلاش ما برای بهتر شدن دانشگاه صنعت نفت است و با توجه به اینکه تاکنون این دانشگاه فارغ‌التحصیلان خوبی داشته، تلاش خواهیم کرد این دانشجویان را در صنعت نفت جذب و جایگزین نیروهای بازنسشته کنیم  تا بتوانیم همچنان چرخ صنعت نفت را بچرخانیم.

زیدی‌فرد با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی (ره) و رئیس جمهوری درباره صنعت نفت اظهار کرد: باید صنعت نفت فناور، مدرن و به‌روز داشته باشیم.

در پایان این آیین از دانشجویان برتر علمی و ورزشی با اهدای لوح قدردانی شد.

کد خبر 634475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =