لزوم افزایش همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوی و دانشگاه صنعت نفت

رئیس دانشگاه صنعت نفت در دیدار با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به دستاوردها و امکانات دانشگاه صنعت نفت به‌منظور تقویت دانشگاه صنعت نفت خواستار همکاری بیشتر این وزارتخانه با دانشگاه شد.

به گزارش شانا به نقل از دانشگاه صنعت نفت، محمد چهاردولی ضمن بیان جایگاه ویژه دانشگاه صنعت نفت در تربیت نیروی انسانی مورد نیاز صنعت نفت با اشاره به دستاوردها و امکانات دانشگاه صنعت نفت و نمونه ارتباط دانشگاه با صنعت، خواستار همکاری بیشتر وزارت علوم، تحقیقات و فناوی به‌منظور تقویت دانشگاه و ایجاد رشته‌های جدید در دانشگاه شد.

محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز در این دیدار ضمن حمایت از فعالیت‌های انجام‌شده در دانشگاه اظهار امیدواری کرد که دانشگاه صنعت نفت نقش‌آفرینی مؤثری در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی داشته باشد و نمونه‌ای موفق از ارتباط دانشگاه با صنعت را ارائه کند.

بر پایه این گزارش، وحیدرضا زیدی‌فرد، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری و عظیم‌ کلانتری‌اصل، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت نیز  با با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دیدار کردند.

معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری طی این ملاقات درباره فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و زیست نوآوری و فناوری با  وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت‌وگو کرد.

کد خبر 632376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =