همکاری بسیار مطلوبی بین وزارت نفت و دیوان محاسبات برقرار است

وزیر نفت با بیان اینکه دیوان محاسبات کمک مطلوبی به صنعت نفت داشته که آثار آن را نیز مشاهده می‌کنیم، گفت: همکاری بسیار مطلوبی بین وزارت نفت و دیوان محاسبات برقرار است.

به گزارش خبرنگار شانا، جواد اوجی امروز (سه‌شنبه، ۲۱ آذرماه) در حاشیه حضور سیداحمدرضا دستغیب، رئیس دیوان محاسبات کشور در وزارت نفت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز نشست مطلوبی با رئیس دیوان محاسبات کشور داشتیم، در این دو سال و نیمی که از زمان آغاز به‌کار دولت سیزدهم می‌گذرد چند نشست با رئیس دیوان محاسبات داشته‌ایم که البته همکاری سازنده‌ای بین وزارت نفت و این نهاد برقرار است.

وی افزود: رئیس دیوان محاسبات در ابتدای مسئولیت خود برخی تکالیف و انتظارهایی از وزارت نفت داشت که خوشبختانه تا امروز به بسیاری از این تکالیف عمل شده است.

وزیر نفت تصریح کرد: امروز رئیس دیوان محاسبات از سیستم پایش و رصد شرکت ملی نفت ایران بازدیدی داشت و فرآیند تولید نفت و گاز کشور را مشاهده کرد.

اوجی به بحث انتقال حساب‌های مربوط به این وزارتخانه به حساب خزانه نیز اشاره و اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های دیوان محاسبات این موضوع بود که خوشبختانه تا امروز بخش بسیاری از حساب‌ها منتقل شده و برخی دیگر که باقی مانده به‌دلیل اشکالات قانونی است که با کمک و همکاری دیوان محاسبات در نخستین فرصت برطرف و آنها نیز به حساب خزانه منتقل می‌شوند.

وی گفت: در نشست امروز گزارشی از عملکرد دو ساله وزارت نفت در مورد افزایش تولید نفت، گاز، فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی به رئیس دیوان محاسبات ارائه شد، البته هم‌اکنون در فصل بودجه هستیم و امیدواریم برخی چالش‌ها و مشکلات صنعت نفت در این بودجه مدنظر قرار گیرد. از دیوان محاسبات و رئیس آن نیز تشکر می‌کنم، این دیوان کمک خوبی به صنعت نفت داشته که آثار آن را نیز مشاهده می‌کنیم.

کد خبر 634485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =