گازرسانی به ۲۴ سایت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از گازرسانی به ۲۴ سایت طرح نهضت ملی مسکن استان با اعتبار ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، رحمان محمودی در این باره گفت: برای گازرسانی به ۲۴ سایت نهضت جهش مسکن در سطح شهرهای استان بیش از ۱۶۱ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع و دو ایستگاه تقلیل فشار اجرا و بیش از ۲ هزار انشعاب نصب شده است.

وی افزود: گازرسانی به حدود ۲۱ هزار و ۵۲۷ واحد مسکونی شهری و روستایی در سطح ۷۱۰ روستا و ۲۴ سایت نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها با هزینه ۴ هزار میلیارد ریال انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی تصریح کرد: در پروژه‌های نهضت جهش مسکن بیش از ۳۴۱ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع اجرا و بیش از ۶ هزار انشعاب در سطح استان نصب شده است.

محمودی بیان کرد: برای گازرسانی به حدود هفت هزار و ۹۹۰ واحد مسکن محرومان در سطح ۷۱۰ روستای استان نیز بیش از ۱۸۰ کیلومتر شبکه تغذیه توزیع اجرا و بیش از ۴ هزار انشعاب با اعتبار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال نصب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از دستگاه‌های متولی و پیمانکاران سایت‌های نهضت ملی مسکن خواست که هرچه سریع‌تر سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن را آماده‌ کنند و برای گازرسانی تحویل شرکت گاز دهند. ۴۴ سایت مصوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی وجود دارد که برای حدود ۴۰ سایت، طرح آماده‌سازی به پیمانکاران ابلاغ شده و در حال اجرای کار است.

کد خبر 634541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =