۲۷۵۰ جایگاه عرضه سوخت در سراسر کشور به‌صورت دستی فعال شد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: تا ساعت ۱۷ بعدازظهر امروز، دوشنبه ۲۷ آذرماه بیش از ۲ هزار و ۷۵۰ جایگاه به‌صورت دستی عملیاتی شده‌اند و تلاش‌ها برای فعال شدن کل جایگاه‌های سراسر کشور به‌صورت دستی و با قیمت دوم ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار شانا، جعفر سالاری‌نسب امروز (دوشنبه، ۲۷ آذرماه) با اشاره به اختلال پیش‌آمده در جایگاه‌های عرضه سوخت با یادآوری اینکه در پی ایجاد اختلال در بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ جایگاه عرضه سوخت غیرعملیاتی شده است، اعلام کرد: تا این لحظه (ساعت ۱۷ بعدظهر) بیش از ۲ هزار و ۷۵۰ جایگاه به‌صورت دستی عملیاتی شده است و همکارانم در تلاش هستند تا ساعاتی دیگر همه جایگاه‌ها با قیمت دوم و به‌صورت دستی فعال شوند.

وی با تأکید بر اینکه هم‌اکنون ۶۵ درصد از جایگاه‌های سوخت کشور عملیاتی هستند، اظهار کرد: احتمالاً تا فردا (سه‌شنبه ۲۸ آذرماه) با راه‌اندازی سامانه هوشمند سوخت به‌صورت سیستمی امکان عرضه بنزین سهمیه‌بندی هزار و ۵۰۰ تومانی هم‌وطنان نیز فراهم خواهد شد.

بر اساس این گزارش، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ظهر امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد نظر به بروز اختلال فنی در بعضی جایگاه‌های عرضه سوخت کشور ناشی از توطئه معاندان برای تحت‌الشعاع قرار دادن رفاه و آسایش مردم، تا اطلاع ثانوی عرضه فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌های عرضه سوخت، به‌صورت آفلاین انجام خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده بود که کارشناسان و کارگروه‌های تخصصی در حال رفع مشکل هستند و تا ساعاتی دیگر همه جایگاه‌ها به وضع عادی بازخواهد گشت و روند سوخت‌گیری عادی خواهد شد.

کد خبر 634749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =